引用:
原帖由 寫入讀出 於 2018-10-11 09:08 AM 發表
其實點解成日唔夠樓,唔夠地?

咪就係果每日150人囉,起多多樓,填多多地,都唔會有夠嘅一日,咪自欺欺人啦
冇個150人?香港大學生去唔去洗碗 洗廁所呀?



被引用(9)
外國很多大學生去洗碗喎,唔通又有150個,白痴,台灣現在大學生只有22k,又關150個事,白痴


香港大學雞嘅志願係住公屋攞綜援呀!


現在敎育普及,年年有成兩萬個大學生畢業。而且人口老化,新一代少生育。
如果冇新這150個新移民,到時下一代畢業生,因勞動力不足、只會好似台灣咁,做基層、低層工作,看不到進升機會。
現在我們為下一代做的,是搞好基建、搞好房屋、搞好人口、搞好經濟。要多管齊下,香港未來才有發展空間,我們下一代才有將來。
我們看看台灣,多年來一直日日政治內耗,經濟、基建停滯不前,台灣大學生人工底、冇工做。又看看星加坡,有基建、填海發展、政治明確,經濟、工業發展快速。



得5成新移民做野,其他都係r福利。


如果冇嗰150人香港食肆都吾使要請咁多人去洗碗啦.on9


150個係香港人家屬, 家庭團聚!!!


Agree no more......
D on 9 仔話150人搶L晒香港所有resources...



On車思維,講到日日150X來建設香港,香港棟樑。咁L叻去中共國安排日日150x去青海,去大西北建中共國喇。
連次次9up,專講大話既行騙長官777都話唔L敢抵躅到中共國共慘黨紅線停止日日150x,你班智將仲系度死撐乜L七野團聚,增加新力軍。真係超級on乜乜。
爲佐維穩費,為佐有奶飲,甘願做賣港賊。



佢地移民架喇