• 瀏覽: 10,047
  • 回覆: 163
  • 分享: 3
+4
天主教香港教區榮休主教陳日君樞機接受路透社訪問時,談到中梵建交的談判,他認為,任何與北京的協議,都是對天主教的背叛,是徹底的投降。他批評領導梵蒂岡與中國政府談判的梵蒂岡國務卿帕羅林缺乏信仰,應該辭職。陳日君相信,中國與梵蒂岡都作出秘密協議,形容有人將羊送到狼的嘴裡。陳日君估計,有一半地下教會會接受中梵建交的協議,他憂慮反對協議的教會反應,可能會有不理性的舉動,進行反抗。






魔鬼主敎,對性侵事件不聞不問,對推進和平嘅事就諸多阻撓


新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/陳日君斥梵蒂岡國務卿-稱中梵任何協議都是背叛教會-054332882.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
自從日軍跟左魔鬼黎,佢又點會怕落地獄吖⋯⋯


日軍點解唔係講日文?


[隱藏]
請問收人二千萬,之後又話自己(大洗),將D錢(洗晒),算唔算背叛教會


陳日軍,去分裂梵蒂岡啦,將自己獨立出嚟成一個日軍國


睇落似黑金神棍背叛教廷多啲!


日軍快d推翻教宗,自己就位


叫佢食💩


[隱藏]
叼你老母你算老幾呀


嘩,作反囉,連梵蒂岡都鬧埋


陳神棍話, 大佬體諒下啦, 唔該.....呢 D 野係我至高無上既李教主吩咐我講架詐.


日軍連教條寬恕別人都唔識,仲話自己信教


陳日軍最怕中梵建交, 一但中梵建交, 日軍會否自焚抗議? 或宣佈退出天主教? 好期待結果。


[隱藏]
中梵建交是大勢所趨,只會對雙方有益陳某退休主教必須接受現實


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]