• 瀏覽: 12,554
  • 回覆: 182
  • 追帖: 1
  • 分享: 2
+2
阿里巴巴主席馬雲認為,中美貿易戰並非短時間可以解決,形容可能持續20年。

他表示,中西文化不同,中國相信以和為貴、西方則相信以戰為強,兩國貿易已久,交易量亦大,出現大問題亦好自然,貿易戰可能到美國總統特朗普退任,新總統上任仍未解決問題.......



我們還要擔驚受怕二十年.......

新聞來源連結:
http://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1418737-20180918.htm



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
退一步不會「海闊天空」,只能令人「得寸進尺」!


退就退啦,講呢D,有可能咩


[隱藏]
難怪黃痴瘋懷緬除衫踎低抬高頭嘅生活


貿易戰頂唔頂得到侵侵落台都成問題


過多兩年柒朗普走了 仲要打?


馬生講呢樣野唔多科學囉...
經濟係有周期性的... 



可能


[隱藏]
可能係狗噏


引用:
原帖由 tinnit 於 2018-9-18 10:14 PM
過多兩年柒朗普走了 仲要打?
如果貿易戰打到川普落台都未完, 咁貿易戰恐怕會打足二十年, 和馬雲講的一樣。
消費者係善忘和會習慣的, 當關稅由零去到25, 他們一開始會好唔習慣, 但當貴多一年半載, 他們就會調整消費習慣,加上商家唔會坐以待斃, 消費者就會習慣左, 對關稅反感度下降。

另外, 當貿易戰持續打落去, 那些將生產基地搬離中國的美國商家就會成為新的利益集團。
他們會好唔想美國撤銷對華關稅, 因為這樣他們就可在美國巿場長期佔盡優勢。

係民主國家改野好難, 由零變有關稅好難, 減關稅一樣難。川普係個特例, 因為佢唔太受利益集團左右, 今日新聞都講佢唔多理WALL STREET 班BANKER。
下任總統就算有心想減, 但係當消費者反感度下降, 新的利益集團傾力反對, 再加美國對華的傳統猜忌, 你真係咁樂觀川普走左就打完?

[ 本帖最後由 ruspc2 於 2018-9-18 10:33 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 WongManTak 於 2018-9-18 09:18 PM 發表
can end this trade war any minute if both side agrees!

只要中國開放市場, 接受美方條歀, 就不會再有貿易戰!
https://news.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=27417328
美方始終要接受中方條件



趕快KO共狗
建立民主中國



[隱藏]
忍一時風大浪大,退一步跌落懸崖


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]