• 瀏覽: 2,515
  • 回覆: 23
沙田水泉澳邨由於位處山上,對不少長者居民出入或會感吃力,因此巴士及小巴成了他們必須的交通工具,但居然有人認為該段路車程短,不用付車資,更與巴士車長展開一場舌戰。

有自稱行走水泉澳邨路線的巴士車長在 Facebook 專頁「西客之道 HIspitality」,分享野蠻阿婆搭「霸王車」經歷。車長稱當天在水泉澳邨開出的巴士上,一位婆婆上車沒有支付車資,於是他提醒:「阿婆,你未畀錢啊!」豈料阿婆仍不肯付款,反回答他:「我好快就落車啊!」面對阿婆無理回應,他一直耐心解釋,惟阿婆堅拒支付車資,他惟有要求阿婆在下站落車。

可能阿婆見車長不肯就範,於是使出苦肉計「還擊」,一時聲稱自己冇帶錢出街,一時又對車長說:「你可憐阿婆得唔得先?」,他無奈表示:「你又可憐我得唔得?我打份工啫!」就在此時阿婆態度180度轉變,由本來楚楚可憐變成野蠻,直斥他「恰阿婆」:「有冇搞錯啊!司機蝦阿婆啊!」車長最後惟有再次「驅趕」阿婆落車:「得啦得啦!唔好再扮啦,落車啦!」

搭霸王車不成的阿婆最終屈服落車,但臨走時仍「得戚」向司機表示會再「挑戰坐霸王車」,「你唔畀我搭,我搭第二部(巴士)!」該車長無奈感嘆:「自從轉咗去揸水泉澳之後,日日都見證住無數咁多嘅奇人異士出現...」。

網民斥責阿婆態度極無恥,明知搭車要支付車資,亦刻意不帶銀包,「分明想坐霸王車啦!」、「2蚊都唔畀?會唔會太差?」有網民諷刺阿婆是向一套以慳錢為題的電影致敬,模仿劇中主角不斷搭霸王車至目的地的劇情。



死人白癡政府快啲取消"老嘢兩蚊"啦!

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180901/bkn-20180901192920350-0901_00822_001.html



真係惡


刁民。恃老賣老。


確有D老人 恃老賣老相當乞人憎!


[隱藏]
吊拿星
2蚊都慳
萬一巴士便衣發現
個車長分分鐘出事



其實亞婆落左車之後可以搭下一架巴士,再上另一架巴士又再下個站比人趕落車,如是者去到目的地都唔駛比錢


引用:
原帖由 揚州炒旦 於 2018-9-1 08:22 PM 發表
其實亞婆落左車之後可以搭下一架巴士,再上另一架巴士又再下個站比人趕落車,如是者去到目的地都唔駛比錢
巴士公司應該叫該區車長拒載呢條仆街呀婆



除非批准及下令車長可以在非巴士站落客或報警處理搭霸王車的人,否則一定有聰明人走數。


有冇人證?老作文化香港地常見!


[隱藏]
兩蚊都唔肯比


咁都得


香港傳統的獅子山精神, 唔好怕羞著數貪盡


據聞水泉澳特別多霸王車客


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 tinnit 於 2018-9-1 08:14 PM 發表
確有D老人 恃老賣老相當乞人憎!
港人真核心價值: 著數要攞盡



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]