• 瀏覽: 36,728
  • 回覆: 437
  • 追帖: 4
  • 分享: 6
+7
在台灣,蔡英文總統剛在昨天深夜結束訪問中美洲返抵台北,僅數小時後,今晨即傳出再有「邦交國」生變。

台灣的外交部長吳釗燮今天早上召開記者會表示,今早7時多獲悉薩爾瓦多即將和大陸建交,故宣布台灣與薩爾瓦多斷交。

這是繼5月多明尼加、布吉納法索與台斷交後,這是4個月內,第3個斷交的「邦交國」,也是蔡英文上任以來台灣失去的第5個「邦交國」,讓「邦交國」數目降至17個。



菜總桶係好野. 已經成功令第5個國家改為同大陸建交. 加油!

新聞來源連結:
https://china.hket.com/article/2142637/蔡英文外訪返台數小時 薩爾瓦多與台斷交 



係呢方面佢的確更勝前任.


棄暗投明


呆到冇朋友呆灣軍方應該即是投共才是正途


[隱藏]
台灣得番17個邦交國


引用:
原帖由 阿聞 於 2018-8-21 11:07 發表
菜總桶係好野. 已經成功令第5個國家改為同大陸建交. 加油!
最強臥底



肥侵  都係 習大 臥底
日日都話 大家係 好朋友



攪爛美國 佢順利下台



女人做總桶,
死路一條.



就算0個又如何
大陸想統一 只有越來越遠



[隱藏]
如果以後有 0 邦交國 點算.......................................


蔡總統加油!中國可以早日統一,靠你了!


一外訪完就收份大禮,菜省長真開心。


引用:
原帖由 I-HAVE 於 2018-8-21 11:30 AM 發表
女人做總桶,
死路一條.
女人可以做 G, 生路一條



上貢朝拜帶啲灣灣香蕉,鳯莉穌,珍珠奶茶做貢品。重上台大講各自修行,真正‘省長好’食蕉啦。


[隱藏]
遲啲唔知點過境美國呢?啲邦交國容乜易消失晒架,要直接去訪問美國啦?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]