• 瀏覽: 69,256
  • 回覆: 988
  • 追帖: 5
  • 分享: 13
+49
自從宣布興建高鐵後,除一地兩檢問題外,究竟需時多久,亦成為另一個關注點。政府曾一度標榜高鐵可在 48 分鐘直達廣州,不過不同傳媒的預測,均顯示或有誇大之嫌。今日港鐵便首次安排傳媒試搭高鐵香港段列車,並



「48分鐘往來香港及廣州」一直港府及港鐵宣傳高鐵賣點,港鐵今日召開傳媒簡介會,並安排記者試搭高鐵香港段列車。 港鐵車務營運總管李聖基今日呼籲,乘客應提早45分鐘到車站進行清關等手續。公民黨譚文豪則發文回應,指若45分鐘清關加上高鐵車程及轉乘地鐵,將要超過兩小時才能到廣州市中心,較乘搭直通車慢得多。
在今日的傳媒簡介會,有記者追問西九龍站通關設施是否尚未完成,因而一直未能公布清關所需時間。負責高速鐵路項目的港鐵總經理鄧維勇回應指,內地口岸區設施的安裝已大致完成,並正進行測驗。
記者再追問清關所需時間,李聖基回應稱過關時間是視乎日子、攜帶行李數量等因素,又指有人「健步如飛」、有人「慢慢在車站睇嘢」。他指西九龍站是大型車站,需要時間行走。
他建議乘客提早45分鐘到車站,「因為車站、設施都是新,希望大家玩得開心,早少少、預留多少少時間,行程會更暢順」。他又指若日後車站安排順暢後,能夠在短時間內完成有關行程。
譚文豪則在FB發文回應,指若45分鐘清關,加上48分鐘車程到廣州南,再加上46分鐘乘搭地鐵方能到達廣州市中心:「高鐵清關要預45分鐘?架車要停深圳北、虎門?仲要去咗廣州南轉地鐵?朋友搭直通車已經到咗,開埋位飲緊茶啦!」
今年7月港鐵接待傳媒到西九龍站參觀。當時港鐵商務總監楊美珍雖然指坐廣九直通車「每過一個(口岸區)要20分鐘」,但李聖基只強調乘客在車站內需完成出境及入境安排,而等候時間長短受不同因素影響,需要更多數據才可公布,「請乘客幫幫手預留多少少時間。」
高鐵其中一個號稱優點,是毋須如坐飛機般要提早約兩小時到機場登記(check-in),例如2009年時,時任運輸及房屋局局長鄭汝樺就指高鐵較飛機更具競爭力,因為搭高鐵更省時。

新聞來源連結:
http://www.thestand.news/society/高鐵48分鐘到廣州-港鐵籲乘客早45分鐘到站清關-譚文豪-兩粒鐘先到廣州巿中心/



過乜鬼嘢話45分鐘清關、 9成要成個鐘頭先至過到、 唔係呀嘛。


高鐵不僅僅是為去廣州啊大佬


45 分鐘前要到,搞得來個半小時開差不多


[隱藏]
香港人又被賣豬仔


譚文豪呢條司機議員真係越來越低B仔, 呢條柒頭上次去深圳北坐一程高鐵去廣州, 就好L得戚牙撚斬斬, 香港高鐵通車初期, 所有行政設施及通關程序都係要時間磨合, 所以有關當局為求順利而不混亂, 就要在通車初期的日子叫乘客早啲去車站, 以防太多人要打卡趁熱鬧而延誤班次,
譚文豪呢條反中柒頭講來講去都只係講去廣州的車程, 香港的高鐵係按部就班接通全國高鐵網絡, 日後內陸各省市的人就會乘坐高鐵來香港旅遊, 如果只係來回廣州, 香港的高鐵就蝕到阿媽都唔認得.   



做左政客個腦就會殘,高鐵只能去廣州?譚生!你嘅專業我甚鄙視。


譚生咁你就搭直通車啦


呢件係咪講馬首是膽果條粉腸?犯民啲人個個骨格精奇,我成日將呢件同反白眼果條契弟撈亂。


[隱藏]
直通車唔洗提前去過關?弱智!


譚文豪,搭飛機夠快啦,不過要提早兩粒鐘去機場之嘛,幼稚的香港議員,為反而反,妖


引用:
原帖由 bestwin61 於 2018-8-17 04:50 AM 發表
45 分鐘前要到,搞得來個半小時開差不多
其實同直通車清關有咩分別?



搭得高鐵都唔會去廣州咁近啦,攞黎講,仲以為佢自己好銀醒


弱智議員


[隱藏]
引用:
原帖由 wincan459 於 2018-8-17 04:46 AM 發表
高鐵不僅僅是為去廣州啊大佬
好吧 咁唔淨係去廣州  你覺得根本就唔多會返大陸的香港人仲會坐高鐵去邊?

[ 本帖最後由 省委書記3 於 2018-8-17 12:33 PM 編輯 ]



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]