「雙學三子」黃之鋒、羅冠聰和周永康於2014年佔領運動前夕,衝擊俗稱「公民廣場」的政府總部東翼前地。

3子被裁定非法集結等罪成立,分別被判社會服務令及緩刑。律政司一度上訴成功,3子被改判入獄,惟他們終極上訴得直,獲維持原判。

終審法院法官今午就案件訟費頒令,律政司須承擔3子上訴至終院過程...



終審法院判決,無得再上訴.

新聞來源連結:
http://std.stheadline.com/instant/articles/detail/788014-香港-「雙學三子」終極上訴得直+律政司須承擔3人部分訟費



被引用(16)
天地有正氣, 好在仲有正氣法官,
感謝你們! 年輕人抗爭無罪!



屌,香港係犯罪天堂!!


漢奸要判凌遲先合理!!


又係香港市民畀錢,可唔可以直接扣「律政師」人工填數—》...律政司一方面指覆核三子刑期是出於公眾利益,另一方面卻指法庭不應以公帑支付三子訟費。既然本案明顯涉及公眾利益,法庭更加有理由將訟費判予上訴得直的三子,......


都唔係689埋單。埃


良心法官現身……


咪on 車啦!條罪根本無得推翻,係刑罰修改咋。班全霉自嗨,做個標題誤導大眾。


香港既9法官已經黃曬,香港無得救!


本來唔使坐, 突然又要坐, 最後唔使坐, 比人咗一棟, 以為天開眼, 無辜坐一輪, 心裏淚暗流, 點解要係我.


包圍中南海,炮打司今部;革命無罪,做反有理?
歷史總會重複,但只係响不同地方!



他媽的,終審法院又如何,又不是最權力機構,政府應該依法上訴到最高權力機關-最高人民法院作定案


電視直播情況下衝擊政府總部
最後竟然要政府賠律師費
天理何在



班友又會攪野,鄉講冇運行,加快上大灣區落腳