被引用(12)
阿婆都X?

男人老狗X阿婆與裝阿婆沖涼係世上最衰兩件事。



而家香港須要哩d報道
點解以前香港可以大家相處融洽而家變成咁
就係以前d人唔怕做多而家d 8,9十後做乜都計較汪你地仲讀咁多書
我都係80十後都睇唔過你地



仗義每多屠狗輩

聽到阿婆猛話唔該就知司機哥哥唔係鬧佢, 只係肉緊姐.

會專登停車自己出埋位叫番阿婆上車, 好好人!!!



冇攻擊性嘅粗口(如性器官), 係可接受! 應禁有侵犯性嘅粗口腔(如X你/X你老阿媽----)


我應為
呢d先係劉德華所講既服務態度既真正含意

好多人都曲解咗,以為凡事都要禮貌



好 由心而發


司機仔好心腸 ..

妳屹下屹下呢度行過去要半粒鐘呀..



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
人地車長咁有文化,話人爆粗

婆婆疑惑向車長詢問,「係咪呢個站啊?」司機再強調下站才對,「呢個站行死妳啊!上番車啦。」

白居易的《琵琶行》:「輕攏慢抹復挑,初為霓裳後六么。」

https://www.fed.cuhk.edu.hk/~pth/pth_passage01.php?passage=317
「撚」,泥殄切,銑韻,現代漢語讀niǎn,俗作「捻」,是揉搓的意思,白居易的《琵琶行》:「輕攏慢撚抹復挑,初為霓裳後六么。」中的「撚」就是唸這個音。不過,廣府音中又有「撚手」一音,也就是「粗口」的讀音,這個音不見於唐宋韻書,或許是方言的變音。

拿手菜 露一手

「撚手」是很熟練、有把握的意思,「撚手菜」普通話可以叫「拿手菜」。會做拿手菜難免要在適當的時候「露一手」,以顯示自己的實力。普通話有句歇後語:「蠍虎子掀門簾兒——露一小手兒」,「蠍虎子(xiēhǔz)」就是「壁虎」,壁虎掀門簾兒的時候,自然會露出它的「小手」,「露」在這裏讀lòu。「露一手」本地人也常說,比如︰「你學了半天烹飪,甚麼時候露一手給我瞧瞧啊?」

「撚」在粵語中是「粗口」,普通話把不堪入耳的話叫髒話,把污穢下流的字眼兒叫髒字。關於「撚」的粗話說法,已故大才子黃霑先生,曾對描述性器官的用字作過深入研究,並刊登在報章上,有興趣的朋友可以參看。