• 瀏覽: 47,884
  • 回覆: 469
  • 追帖: 2
  • 分享: 9
+9
特朗普首席經濟顧問庫德洛(Larry Kudlow)周三(18日)指,中國其實可以用讓人滿意的方法結束貿易戰,並透露特朗普對中國貿易談判非常不滿,所以繼續施加壓力。庫德洛又強調,中方應該為這場貿易衝突負責。

庫德洛周三出席美國媒體CNBC的Delivering Alpha會議,並就中美貿易戰發表意見。他表示,相信中國希望與美國達成貿易協議,並認為中方可以用令人更滿意的方法,結束這場針鋒相對的關稅周期。
他強調,中國應該為這場貿易衝突負責,所以叫外界不要怪責特朗普,並透露特朗普對中國貿易談判非常不滿,並對此繼續施加壓力。庫德洛又表示,雖然他不一定同意總統特朗普對貿易政策的態度,但會支持特朗普。

庫德洛指,美國經濟處於非常好的狀態,目前看來並無經濟衰退。他又對抱任特朗普的經濟顧問感到榮幸,表示這不是一份工作,而是一種榮譽。

周三開幕的Delivering Alpha會議為CNBC舉辦的年度投資者會議,會議主要有庫德洛及芝加哥Citadel對沖基金創始人格里芬(Kenneth Griffin)等。



果然係首席無恥顧問!

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/白宮首席經濟顧問-中國可以用讓人滿意的方法結束貿易戰-144500390.html



<span style="color: grey; "><span style="font-size: 1.5rem">對自己有利,就自由貿易!</color>
<span style="color: grey; "><span style="font-size: 1.5rem">對自己無利,就制裁禁止!</color>
預了是這樣

掉番轉來說

然後一班公知配合之



開放市場,至少讓香港貨免稅入口。 


美國跪低,貿易戰結束,大家都滿意


[隱藏]
我國無需回應任何癈嗡  繼續打呢場一萬年的貿易戰!


引用:
原帖由 tinnit 於 2018-7-22 10:17 AM 發表
我國無需回應任何癈嗡  繼續打呢場一萬年的貿易戰!
放心喇 俾盡咪8年



可能美國佬覺得:「我打你,點解唔送埋另一邊面俾我打,重還手咁大膽?」
人地打你左邊面,應該送埋右邊面俾人打,兩邊面都腫,就唔會難睇?
對不起,「基督教」不是中國的國教。
孔子有言「以直報怨」,中國跟從孔子教導啫!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 中頑童 於 2018-7-22 10:21 AM 發表
放心喇 俾盡咪8年
我估出年年頭至年中!



引用:
原帖由 中頑童 於 2018-7-22 10:21 AM 發表

放心喇 俾盡咪8年
年尾中期選特朗普慘敗;
出年頭特朗普發難渣再'隊'多5000億;
出年中前感覺意興闌珊跟住收兵!



慢慢咁,對呢一類新聞去到麻目既階段,就好似一個遊手好閒攞綜援既人,不段埋怨社會對佢不公,係人都知道只係佢地貪得無厭,正常人只會心生討厭當佢地耳邊風。可笑既係一國元首,高級官員都淪落到此地步。


中國回應:美國其實也可以用令人滿意的方法結束貿易戰。
為何發起貿易戰的國家要別人就範才叫滿意呢?自己唔可以鳴金收兵先咩?



美國國內輿論與內部矛盾,
加上國際上所謂盟友無面俾一齊還拖!
讓柒團隊有啲急了!
阿爺一於嘆慢板,
不予回應,爭取時間,
改變策略!



[隱藏]
唔俾強姦,係條女嘅責任!
只要佢唔好郁手郁腳,
抗拒我嘅要求同命令,
強姦呢回事,
好快會結束!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]