• 瀏覽: 28,666
  • 回覆: 178
  • 追帖: 1
  • 分享: 15
+4
下次請早







日本新幹線列車座位一般分為自由席及指定席,其中自由席雖提供有限座位,但就屬先到先得,沒座位的乘客,就只能站着乘搭。今日(21日)有遊日港人在Facebook群組「大阪親子遊」抱怨購買自由席車票竟然「冇位坐」,要站立個多小時,但留言反被網民笑斥,「其實你知道自由席嘅規則未?」

事主稱自己購買自由席車票,由新大阪站前往博多,期間因自由席座位已滿,令他在2個半小時的車程中,「企足大半程」。期間更提及同車有「一家大細」乘客,有家長要抱着嬰兒站立,於是在網上聲討,批評職員明知座位已滿就不應該賣票。


不過其留言卻惹來網民嘲笑,認為事主未了解不同席位的意思,建議事主下次不要購買自由席,「想坐就買指定席啦!自由席預咗有機會要企㗎啦!」

網民有話說:

Boris Tang:買唔起指定席?

Alex Chan:抱住BB大晒咩?買咗自由席,冇位一定要企!

Rose Leung:平咁多,個個都買自由席,一定多人啦!

Michael Li:早幾年同兩個師兄去北海道,由新千歲到函館3粒幾鐘都係咁...

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180721/bkn-20180721181602832-0721_00822_001.html

[ 本帖最後由 Pink-puncher 於 2018-7-21 11:16 PM 編輯 ]



又派膠


佢去之前冇做功課? 連自由席都唔知咩黎?


做乜要去食輻射?


[隱藏]
又柒在日本


又柒出香港


笑咗!
唔識就問下人啦!



提示: 違規內容已被屏蔽
坐地下囉


[隱藏]
引用:
原帖由 nguyenngochung 於 2018-7-22 03:02 AM 發表
坐地下囉
俾人影咗相會變成大陸人



香港小朋友見識不多


以後留港消肺!
香港坐東鉄要坐,都係俾頭等價喎



睇佢大阪去博多就知佢玩咩啦~懶9叻,7吓7吓


有冇師兄可以post原文睇下


[隱藏]
係咪想搏慒,買平飛,老馮有人讓座就有得坐


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]