• 瀏覽: 94,230
  • 回覆: 1,280
  • 追帖: 9
  • 分享: 31
+9



網上最近流傳一段影片,有市民因不滿警員晚上當值期間在路邊泊車買外賣,尾隨拍片兼上前理論,引起熱議。

片段長約1分24秒,拍攝時間據了解是在上周五(13日)晚,地點是大埔富善邨巴士總站附近。片中可見,一名警員剛從一間連鎖快餐店步出,拿着外賣食品返回警車。拍攝者隨即尾隨,並叫嚷:「喂!你係咪警車當私家車用呀?吓?做乜你部警車可以泊喺巴士站度買麥當勞㗎?即刻駛走佢!」警員回首看了一眼,但仍繼續前行。

拍攝者一直從後叫嚷類似的說話,而當走到泊在路邊的警車時,警員就開門登上警車後座。此時,坐在警車前座的警長向拍片者回話:「唔係(將警車)當私家車用......」拍攝者仍不斷叫對方解釋「係咪警車當私家車用?」、「點解可以泊喺巴士站買麥當勞?」警長最初回應:「我唔須要同你解釋㗎啦......」,但拍攝者仍窮追猛打,不斷重複類似問題,警長終回應:「我𠵱家冇阻礙其他人,我由開工到𠵱家食飯時間都未過......」

拍攝者繼續質疑警車停泊的位置不妥當,警長則回應:「如果我泊喺出面,會阻礙其他車輛出入,𠵱家呢度比較寛闊......」拍攝者反駁:「都係為咗方便你哋之嘛!」警長回應:「就(當)係方便咗我哋囉!」拍攝者之後走到警車前方拍下警車車牌,並用粗言叫罵警方;其後警車便駛走。

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180721/mobile/bkn-20180721003840605-0721_00822_001.html



仇警人士!


好彩那個拍片者是在香港對香港警察。
在美國根本不可能有類似的刁民敢做稍微相似的事,想確定自殺成功者例外!



提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
如果響美國,ㄧ早被人射殺


提示: 違規內容已被屏蔽
刁民


佢果啲係咩口音??


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 tony.hk 於 2018-7-21 08:48 AM 發表
佢果啲係咩口音??
壓脷洲口音。



引用:
原帖由 helloling 於 2018-7-21 08:42 AM 發表
如果市民返夜更可否同理由違拍?

你冇時間食飯係你上司問題,關忍我事。
巿民都可以違泊架, 好彩既咪無野, 唔好彩咪交罰款囉



提示: 違規內容已被屏蔽
唔通啲撚樣認為差佬當更唔洗食野架?


[隱藏]
提示: 違規內容已被屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]