• 瀏覽: 6,413
  • 回覆: 79
  • 分享: 1
+3

今日《蘋果》獨家「爆相爆片」大劉劉鑾雄噚日喺希慎與短裙女子爭執近十分鐘(新聞連結: https://bit.ly/2zV8rYK ),有指這位短裙少女,就係27歲嘅o靚模許珮榆(Diva)。

據讀者報料稱,當時甘比拖住囝囝,囡囡就喺前面,大劉就「壓軸」搭扶手電梯,該名短裙少女就攝咗中間嗰級。目擊者形容女子在扶手電梯上左手拎住手機,右手忙於篤篤篤打字,未有捉實扶手,大劉提佢:「呀姐姐,好心你唔好掛住睇手機啦,好危險0架,撞親人點算?」女子即反問:「點會?我睇緊路,點會跌親?」就係因為咁爆發罵戰。目擊者又稱,該女子應該唔認得大劉,待認到之後先至爆一句:「咁有善心,就積下福!係咁喺度鬧人!嘥啲時間做有意義嘅嘢啦!」所以大劉先至回敬:「積你個福!積你老母!佢(子女)受傷係咪你賠呀?」(新聞連結:  https://bit.ly/2uAjIIQ )

晚上《蘋果》聯絡到Diva,她直認就係同大劉對罵的短裙少女。Diva稱:「其實個個係我嚟,我重申,我完全冇撞過佢,我嗰日喺希慎,有fans認到我,叫我影相,佢話我facebook爆咗,問我可唔可以加佢先,我OK,咁啱撞到你又認到我,就加你啦。加完喇,我拎住電話行上電梯,跟住有個阿叔鬧我:『做乜拎住部電話。』仲要極度惡劣,做乜拎住部電話,做乜望電話。」

Diva再講當時情況,「我拎住電話,關你咩事呢其實?佢話:『點解唔關我事呀?』之後佢鬧鬧鬧,佢個仔同我嘅距離,有成半個人高度嘅距離,我點會撞到佢個仔呢?我又冇撞到佢,佢係咁喺度鬧,之後越鬧越過份,我根本唔認得佢,仲同佢講阿叔你唔使咁勞氣㗎喎...」

Diva又稱唔認得大劉:「開頭唔認得佢,我聽到甘比同佢講:『唔好嘈啦爸爸。』我就諗呢個係咪大劉嚟?我同佢講,你咁錫你個仔就積下口福啦,你個仔成日見到你鬧人會跟你學,佢仲嬲,仲話搵人打我。如果佢因為我同佢講積下口福而搵人打我,我唯有報警,就算佢係有錢人我都要講,事實上我都冇撞過佢個仔,做咩要鬧我先?真係好過份,佢大劉喎,咁多個保鑣點可能撞到佢,佢依家係鬧我驚我撞到佢個仔啊!係咁嘅,佢見講我唔過,就話我整容怪物,我即刻話依家去驗,如果我冇整容你係咪賠錢畀,佢用粗口鬧我,話我『戇XX』。」




今天外圍的採購係Diva?

新聞來源連結:
https://hk.entertainment.appledaily.com/enews/realtime/article/20180720/58467198



美女?你買板唔知定!先奸後乜嘢,再奸再乜嘢都可以。好彩個日可能初一佢食齋。



https://hk.entertainment.appledaily.com/enews/realtime/article/20180720/58467410
【獨家】大劉親解發火原因 目測Diva:我估佢整容整咗N咁多次!


一場爭執,成為了全港焦點。

曾參演無綫青春劇《四葉草》系列嘅《南華夢飛翔》、前年參加ViuTv搞嘅《美選D.n.A》嘅27歲模特兒Diva(許珮榆),直認就係噚日同大劉劉鑾雄喺希慎鬧交嗰個「短裙女子」。晚上Diva接受《蘋果》電話訪問,強調冇撞親大劉個仔,稱事發時「我拎住電話行上電梯,跟住有個阿叔鬧我:『做乜拎住部電話。』仲要極度惡劣,做乜拎住部電話,做乜望電話。」

Diva續稱:「佢係咁喺度鬧,之後越鬧越過份,我根本唔認得佢,仲同佢講阿叔你唔使咁勞氣㗎…」、「如果佢因為我同佢講積下口福而搵人打我,我惟有報警,就算佢係有錢人我都要講,事實上我都冇撞過佢個仔,做咩要鬧我先?真係好過份,佢大劉喎,咁多個保鑣點可能撞到佢,佢依家係鬧我驚我撞到佢個仔啊!係咁嘅,佢見講我唔過,就話我整容怪物,我即刻話依家去驗,如果我冇整容你係咪賠錢畀,佢用粗口鬧我,話我『戇XX』。」

大劉方才接受本報獨家電話訪問,澄清謂:「第一,我開頭唔係鬧佢,係好好聲氣嘅。我話,『呀姐姐,你左手拎電話右手篤手機,唔睇路,唔睇前面,好危險,好易發生意外撞親人!』」豈料女方即反唇相譏:「點會呀?我篤手機,有睇路,點會有意外?點會有危險?」

大劉表示,聽到Diva咁講,真係忍唔住:「你係咁睇住部手機,點睇路呀?你咁樣好危險。你撞到人,你跌親,會整到我仔女喎!」兩人為此發生爭執。

至於Diva話「個阿叔話我整容怪物」,大劉直認不諱:「我當時嬲得滯,鬧佢:『你個整容怪物!』我睇佢個樣都唔止整容一次啦!網上傳聞話佢做過舞女、生過仔,我唔知真定假,唔關我事,但我絕對相信佢整容係真嘅。我用肉眼睇,估佢整容整咗N咁多次!」

大劉又指,Diva當時仍堅持冇整到大劉個仔,大劉喝問:「你整親我仔女、老婆,你搵咩嚟賠?」


至於Diva稱大劉怒從心起,「佢仲嬲,仲話搵人打我」,大劉解釋:「當時大家嗌緊交,一時之氣,梗係亂噏,邊得閒打佢?盞益咗佢!」又稱:「我依家咁肉緊,係因為呢啲電梯意外成日發生,係真係會死人,所以我先會話佢!」



唔洗指意有運行囉
仲要比人知你係乜水
陳金成:後生始終係後生



[隱藏]
小事化大,毒果又可以講幾日


大劉話你係就係. 
當年香港最靚的兩個女人, 都比大劉玩過晒.
做男人做都咁, 都算死而無憾.



正常認到係大劉都即閃啦 ..

重要出來認屎認屁 ..

真係超低能 ..



大劉閲女無數, 話有整ㄧ定係


咁老實講,掛住玩手機撞到人時有發生,唔通等你撞到人先出聲咩?不過誰是誰非,商場有閉路電視睇,就知答案!


[隱藏]
引用:
原帖由 我要真發達復活 於 2018-7-20 10:32 PM 發表
大劉話你係就係. 
當年香港最靚的兩個女人, 都比大劉玩過晒.
做男人做都咁, 都算死而無憾.
大劉既意思係 .. 捉你去整容變成怪物 ..

小妹妹 .. 近排出入都係小心 D 好呀 .. 



引用:
原帖由 人之初大大 於 2018-7-20 10:33 PM 發表
大劉閲女無數, 話有整ㄧ定係
仲食女無數添



但之前嘅獨家報道係:「讀者傅先生估計,短裙少女喺搭扶手電梯時,掛住玩手機而阻住大劉一家嘅去路,仲撞到佢一對仔女,令一向愛子女心切嘅大劉扯火鬧人。」


股壇追擊手大戰整容怪物,好睇過超人大戰哥斯拉


女女開個價黎
入一粒乒乓波要收幾錢



[隱藏]
靚模,下個order係派去塞球飯局或召幾個南亞巨雕餵飽飽


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]