• 瀏覽: 16,822
  • 回覆: 68
  • 追帖: 2
  • 分享: 18
+2
美國俄勒岡州一名女子本月初,在家中發現一頭美洲獅在後院噴泉飲水,然後更大搖大擺走進她的寓所。女子不敢輕舉妄動,靜觀美洲獅在屋內活動,並向牠眨眼以紓緩其戒心。美洲獅其後竟靠在客廳梳化睡着整整6個小時,直至翌日才施施然離開。

曾從事野生動物救援的工作的泰勒(Lauren Talyor)在Facebook貼文和上載影片,講述這次驚險經歷。她說當時見到美洲獅進了屋內,立即退到戶外,隔着玻璃窗觀察牠的動靜。泰勒指該頭美洲獅可能是因為當地近日發生山火,才誤闖民居覓水飲。

泰勒致電當地原住民請教,依照對方教她以眨眼方式跟美洲獅溝通,讓牠降低戒心。美洲獅竟回以善意的眨眼,然後躲到梳化後休息。泰勒表示,她從美洲獅的眼神知道牠並沒威脅,因此由得牠靠着梳化繼續睡,沒想到牠一睡就睡了近6小時,「似乎真的累透了」。

到了翌日清晨,泰勒與室友輕輕敲鼓喚醒美洲獅,牠才從梳化後走出來離去。泰勒直言,這次雖然是完美的結局,但過程仍有危險性。



好大隻貓呀, miu miu


新聞來源連結:
http://hk.on.cc/int/bkn/cnt/news/20180720/bknint-20180720140353459-0720_17011_001.html



香港其實係印度殖民地,唔需要投資移民,唔需要技術移民,唔需要申請,唔需要資格。只要指下自己個鼻,就有犯氓黃絲內奸幫手,就可以居留,食香港納稅人嘅。
都唔留人食餐飯!矛禮貌。



隻貓好很乖.


民主自由的表現,可以隨意入別人屋,戶主亦歡迎。undefined

不過,就好似上邊所講,留隻美洲獅食完大餐先送牠走嘛!



[隱藏]
好采大家都相安無事.


相信有人會問佢做咩唔報警. 我估佢可能怕報警的話, 美國差佬去到只會第一時間開槍射死隻美洲獅, 所以情願自己處理.



可愛


畀隻美洲獅子咬一啖咁就係完美嘅結局


完全係反智 等如你放咗個拎住把刀嘅痴線佬入屋同佢瞓咗一晚


張相美洲獅體型小似未成年


[隱藏]
咁大隻自來貓


隻美洲獅似未成年,咁cute,一於留佢食埋lunch先送佢走


引用:
原帖由 Anunnaki 於 2018-7-20 02:58 PM 發表
美國俄勒岡州一名女子本月初,在家中發現一頭美洲獅在後院噴泉飲水,然後更大搖大擺走進她的寓所。女子不敢輕舉妄動,靜觀美洲獅在屋內活動,並向牠眨眼以紓緩其戒心。美洲獅其後竟靠在客廳梳化睡着整整6個小時,直至翌日才施施然離開。

曾從事野生動物救援的工作的泰勒(Lauren Talyor)在Facebook貼文和上載影片,講述這次驚險經歷。她說當時見到美洲獅進了屋內,立即退到戶外,隔着玻璃窗觀察牠的 ...
美洲獅入屋就留佢訓覺,人入佢屋就用槍射!



華狗去到會被槍殺


山貓?體型同豹差唔多,俾佢咬啖係咁先,唔鼓勵咁做


[隱藏]
捉咗去整野味


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]