• 瀏覽: 58,940
  • 回覆: 305
  • 追帖: 3
  • 分享: 11



落大雨時想找個好位置避雨,實屬人之常情,因為避雨位置打交,又是否有點兒誇張呢?有網民昨晚(14日)在旺角街頭目擊兩名大媽,疑因有人要到排檔內避雨,而排檔負責人不允許,最後大打出手,其中一人更6度用手打對方的頭,十分「狼死」。

事發昨晚約10時,網民Leung Kwok行經旺角豉油街時,目擊一名灰衣大媽與一名紅衣大媽在一個排檔內發生爭執。片段所示,灰衣大媽手揪紅衣大媽頭髮,先將她撞向行李箱位置,再拳打對方頭部6次!期間旁邊不斷有人在旁勸架:「你傻咗呀?你黐線呀?報警喇喎!」據悉,紅衣大媽是攤檔負責人,灰衣大媽則在附近為足浴店派發傳單,而事件其實有灰衣大媽被打的「上半場」。

其後一名相信是附近藥房職員的男子介入,扶起紅衣大媽,並勸她們不要再打。灰衣大媽一度唸唸有詞,欲再出手,男子再次將二人分開,並指「你哋兩個都一把年紀!」Leung Kwok事後將片段上傳到Fb群組「巴打絲打 Facebook Club」,惹來熱議。他回應東網時表示,當時正在避雨,聽到「(紅衣大媽)鬧交講到明,間鋪係佢嘅,唔准企喺度避雨。」

不少網民看畢片段後,認為「冇呢個必要岀手打人,如果佢有仔女,見到一定心痛死!」亦有人留言批評,圍觀人只顧「食花生」,未有立即上前制止,「真係可悲。」

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180715/bkn-20180715144432117-0715_00822_001.html



兩個拳拳到肉,無花無假 !


論武功俗世中不知邊個高.......或者絕招同途異路


絕招......好武功........


[隱藏]
引用:
原帖由 kwan1516 於 2018-7-15 15:59 發表
論武功俗世中不知邊個高.......或者絕招同途異路
唔知邊個好揪啲呢?



引用:
原帖由 ichthys2 於 2018-7-15 16:00 發表
絕招......好武功........
灰裙好打啲 !



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
人為利益而 爭執既底線 愈來愈低

已前 為左幾蚊雞 嘈到拆天


家下就為左 關愛坐 避雨 入電梯先後....
總之愈來愈cheap



深圳蔥老母


[隱藏]
果頭咁多舊樓,想揾個地方避下雨應該唔難啫,駛乜出手打人惹官非吖!


港大媽


避雨…避到要打交


有冇咁燥呀,係咪落雨冇生意,仲要畀人哋雨,所以情緒失控呀


豉油街呢檔行李喼日日將喼放到行人路上,人都要行出馬路啦,抵打到收檔以後守規矩啦.


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]