侵侵出招,對總值2000億美元中國輸美產品,即將徵收10%關稅,市場有指2000億,已經係中美貿易戰爭嘅「最後底牌」,如今底牌已揭,下一步,會唔會真打仗呢?綜合目前所有言論,市場的確陸續出現這類擔憂⋯⋯




戰爭?...

新聞來源連結:
https://hk.finance.yahoo.com/news/貿易戰底牌已揭-下一步係戰爭?-085956959.html



被引用(14)
有限戰爭唔出奇,全面大戰就冇乜可能
如果中美必有一戰,戰場必在台灣



貿易戰再來只係貨幣戰,又點會打仗呢?打仗只會打小國,同大國打,自己係總統幾萬人保護都唔安全。川普d人只係話佢傻,癲,但佢唔係蠢,如果佢蠢又點管理到佢個商業王國呢!


如果打仗,就會世界沒日,現時科技太勁,要1個國家消失,容也易。


如要打仗就唔會打貿易戰啦. 對中國呢類強國, 美國只敢打經濟戰. 不過中國唔係當年的傻蘇. 不會輕易上當.

估計一係五五波, 一係中國慘勝. 美國得罪全世界, 又出師無名, 反覆無常. 仲要一身債.



打你條命咩?
美國大把空間
中國捱打就有!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
白痴先信會打扙


D王C反共有望,我地可以親歷戰爭苦難。
改革從來都要鬥爭



中國打美國引發第三次世界大戰,人類完成補圓計劃!


想多了。只要中國將出口美國貨品畫一加價百之10%再加入美關稅10%。20%漲幅我睇你美國點玩。


咪傻啦


即係將地球唯一有D規模貢慘檔剷走?


妖言惑眾
假新聞你系咪切先?



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽