• 瀏覽: 487
  • 回覆: 4
日本球迷睇完波都識自動清理垃圾,但香港就有位清潔工將一大袋垃圾直接倒落海,果然是「好榜樣」。為探查真相,《港呢啲》到訪案...




填海起樓?

新聞來源連結:

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180704/mobile/bkn-20180704120600920-0704_00822_001.html



日本球迷睇完波都識自動清理垃圾,但香港就有位清潔工將一大袋垃圾直接倒落海,果然是「好榜樣」。為探查真相,《港呢啲》到訪案發現場,有驚人發現! 


記者到達香港仔水警基地旁的後巷後,發現附近雖設有巴士總站及多座住宅,惟後巷環境僻靜,鮮有途人經過。不時有垃圾隨浪飄至,在海面載浮載沉。 


在距離事發後巷約5分鐘路程外,記者找到一個食環署轄下的垃圾站,有數名清潔工正在內埋頭工作,但卻未見涉事工友蹤影。 


有人向記者透露,雖然曾與涉事工友碰面,但平日甚少交流︰「我哋有時掉垃圾嚟,見到佢坐喺度,佢眼神唔係咁友善,你一睇到佢呢,係感覺到佢有問題囉」。 


他又指,平日該工友會堅持將垃圾放至垃圾桶內,「就算啲桶爆晒棚,我哋放住喺地下先,佢都會嘈,話要掉上個桶度,呱呱叫咁」。惟他直言該工友今次行為不該︰「掉出海梗係唔應該喇」。 


早前網上流出一條片段,在黃竹坑深灣道香港仔水警基地旁一條後巷,有一名身穿反光背心的光頭男子將整袋垃圾扔進海中。由於其衣服與食環署外判清潔工相似,事件惹來網民關注。 

又話諮詢民意?
原來已經做緊



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 Peter_H 於 2018-7-4 12:16 PM 發表
唔怪得個海咁腥臭 白出糧給他們
有做嘢收集垃圾,不是白出糧的



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]