• 瀏覽: 458
  • 回覆: 2
巴士對正站頭埋站,係咪真係咁重要?近日網上流傳一段影片,指有候車乘客疑因不滿司機埋站過前,上車怒罵司機,更聲言「一定投訴...



怕塞住馬路 巴士埋站泊前咗 乘客不滿怒罵
06月28日(四) 17:54 
更多新聞短片

怕塞住馬路 巴士埋站泊前咗 乘客不滿怒罵
0:00/0:46

巴士對正站頭埋站,係咪真係咁重要?近日網上流傳一段影片,指有候車乘客疑因不滿司機埋站過前,上車怒罵司機,更聲言「一定投訴你」! 

片段於星期三(28日)上載到社交群組「巴士的事討論區」,從片中可見,一名男子於司機位旁不斷向司機表示「你等住接受我嘅投訴」、「我話你知吖,KMB遲早炒人」。 

發貼者透露,當時42M線巴士和49X線巴士同時駛至荃灣橫龍街巴士站,涉事司機為免造成阻塞,特意駛前半個車位,讓兩輛巴士同時埋站,又用手示意候車乘客上前。惟該男子疑有不滿,上車即怒罵︰「X街!做咩要駛咁前上客」。 

不少網民為巴士司機抱不平,認為只是小事一樁,「司機都冇飛站,投訴不合理」、「係咪要玩按章工作,站站都等停站頭,有違例泊車便等他離開」。 
--------------- 
《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作! 

乘客不滿司機埋站過前,揚言「我一定投訴你」。(設計圖片)

騷擾司機、想害其他人𗁔𗁘

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180628/mobile/bkn-20180628175459937-0628_00822_001.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]