• 瀏覽: 974
  • 回覆: 4
一輛行駛中的電車,今日(12日)被發現沿金鐘統一中心向銅鑼灣方向行駛時,遭兩名單車友刻意擋在車頭,阻擋去路。當時兩名男子騎着單車在電車路慢行,不時在兩條電車路中間左穿右插,更刻意阻撓電車行駛,懷疑企圖挑釁電車司機,惟電車司機一直慢行忍讓,亦未有響按反擊。有其他電車的乘客見狀大嘆單車友離譜,更認為單車友已經違法。

「咁搞嘢嘅?好黑心呀佢!」另一輛電車的乘客見兩人擋在電車前面,即議論紛紛。其中一名單車友更一直由金鐘,擋在一輛編號175的電車的車頭,去到灣仔警察總部對開。2人時而在電車前並列而行,時而「一前一後」包圍電車。有人拍片怒轟兩人「無法無天」。東網正向電車公司了解事件。

網民有話說

Denis Field Gar:遲早一次畀車撞

Gary Cheung:擺明玩電車

Su Per:有乜好玩呢你哋其實係玩自己啫

Lam Tam:路權L


又係單車L, 好討厭o既賤人!!

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180612/bkn-20180612142638767-0612_00822_001.html



香港其實係印度殖民地,唔需要投資移民,唔需要技術移民,唔需要申請,唔需要資格。只要指下自己個鼻,就有犯氓黃絲內奸幫手,就可以居留,食香港納稅人嘅。
佔領電車軋,抗議法官重判梁天琦


又係單車L


阻電車行駛... 沒有被撞死真是幸運了...


[隱藏]
有時呢D單車L 真係好乞人憎!


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]