• 瀏覽: 2,662
  • 回覆: 10
內地網絡近日熱傳一段短片,片中一名體態豐滿的女子,為了逼身旁一名疑似男友下跪道歉,竟在地鐵車廂內當眾脫褲,嚇得旁邊乘客雞飛狗走,此事引來網民熱議。

網傳短片可見,該對男女在車廂中吵架,女子更不斷要求對方下跪,男子為平息事件遂當眾下跪,女子亦返回座位。及後兩人又吵起來,女子再度要求男子下跪;期間有乘客勸他不要跪。豈料女子竟把褲子脫掉,揚言「跪下來就沒事」,男子只好再度下跪,女子亦坐回位上,卻未即時穿上褲子。
對此,不少網民批評女子「野蠻」、「行為不檢點」,亦有網民認為男子「怯懦」、「太縱容女友」。


咁奇怪既要脅方式. 真係無眼睇

新聞來源連結:
http://orientaldaily.on.cc/cnt/china_world/20180517/00178_024.html



屈服了沒有喔 呵呵


大陸重男輕女,個個要生仔唔要生女,男多女少嚴重失平衡,仲有部分大陸妹情願嫁港男,搞到大陸仔一女難求,變成女尊男卑,搞到今時今日咁嘅局面真係大陸人自己攞嚟衰!

[ 本帖最後由 gemini.A.wah 於 2018-5-17 11:20 AM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
唔明點解除褲就要跪低??


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 lyretail1969 於 2018-6-8 08:34 AM 發表
唔明點解除褲就要跪低??
唔跪就揾條褲當衆''粒''落個頭,仲大鑊,衰足十年㗎。



叫 LEE 條八婆食屎,
條仔又會跪低,咁無能!
影Q衰哂全世界的男人....



[隱藏]
臭蟹一只


唉…


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]