• 瀏覽: 1,413
  • 回覆: 7
https://youtu.be/NulmNiOTrIk


https://youtu.be/gsyHUzwE3RE


黑幫吼準落馬洲的士站清晨生意「有肉食」,橫行邊境收錢幫黑的打尖!網上近日熱傳車cam拍下嘅影片,睇到有自稱黑社會大漢收錢幫黑的「打尖」,佢地每朝6時左右現身喺青山公路的士排隊輪候入落馬洲支線管制站嘅地方,用恐嚇、堵路等方法,逼走守法嘅的士司機。但有勇敢嘅的士司機不甘排隊一個多鐘頭後被黑幫要他改排隊尾,仲50秒之內畀7架的士打尖,前日(周日)憤而報警,仲將遭恐嚇嘅錄音上載到fb公開。事件激起千層浪,大批的士司機網上留言呼籲警方打擊黑幫,警方就話重案組已接手調查呢宗打尖嘅投訴。

落馬洲支線口岸每朝6點幾,都會有一批趕時間嘅豪客,喺大陸過境嚟香港後去搭的士,每程車分分鐘要2、3百蚊,所以唔少通宵更的士司機每日凌晨會五至六點就會喺青山公路近皇巴站附近的路面排隊,等候六點半政府開放「派籌區」然後攞籌去支線口岸載客,司機咁辛苦,都只不過希望搵多啲啫。
但近日黑幫入侵咗之後,有司機訴苦話連排隊都唔畀排,原來有的黑的每個月會畀三幾百蚊月費「做member(會員)」,以獲得黑幫代為打尖嘅服務。簡單嚟講,如果黑幫見到喺青山公路排頭位嘅唔係畀咗錢嘅「會員」,就會用的士頂住對方又或搵人做人肉路障,令守法的士被困,然後逼佢排後啲甚至排隊尾,好多司機都敢怒不敢言。
但本周日清晨,一位勇敢嘅陳司機正面挑戰疑似黑幫,事件瞬即傳遍的士界。根據陳司機嘅車cam影片及錄音,當天佢未到五點鐘已經喺青山公路排緊隊,排咗個幾鐘,到大約6點3個字,突然一名神秘男人走近,多次問佢「你知唔知呢度嘅規矩啊…你排返後邊啦」,陳至少十次回應話「我唔明,係乜野規矩?」。神秘男人見到陳生唔肯就範,語氣愈來愈凶,「我話畀你聽,哥仔,每個站頭都有佢嘅規矩,你咁佻皮嘅話,我用20幾蚊你就冇運行(指找人扮乘客,在落馬洲登上唔聽話的的士後在極短途落車)!」
但陳生堅唔肯屈服,雙方愈鬧愈大聲。神秘男人以粗言穢語要求陳生排返後面:「我話畀你聽,你唔係我地member,就咁x簡單」。陳生追問何謂會員?神秘男人大聲答「黑社會會員!」,之後喺6時26分,即係的士派籌區(6點半)開放之前幾分鐘,突然間在50秒內神秘男人放咗7架的士,喺陳生嘅的士嘅右邊駛過「打尖」,過程畀車cam錄晒。陳生唔忿氣之後報警,到咗7點,車cam拍到幾個阿sir到咗落馬洲支線管制站調查事件。
呢件事擒日係的士界同網上討論區捲起千層浪,大批司機留言訴苦,指畀黑社會蝦咗好耐,又話事件只係冰山一角,因為喺落馬洲及深圳灣都疑有人出術打尖,希望運輸署正視。
警方回覆時就證實,5月13日上晝6點50分接獲一名四十歲的士司機報案,話佢喺落馬洲支線公共運輸交匯處與另外三名的士司機因較早前排隊問題發生爭執。經初步調查後,案件決定交由邊界警區重案組跟進調查。記者就希望阿sir快啲查個水落石山,還守法司機一個公道!

新聞來源連結:
https://hk.news.appledaily.com/breaking/realtime/article/20180515/58193167進入香討影片區



同果 D 「佔中粉絲」一樣
講泥講去講唔到道理
最後唔係凶人就係粗口
引用:
原帖由 香港白滑的腳毛 於 2018-5-15 08:40 AM 發表
https://youtu.be/NulmNiOTrIk


https://youtu.be/gsyHUzwE3RE

黑幫吼準落馬洲的士站清晨生意「有肉食」,橫行邊境收錢幫黑的打尖!網上近日熱傳車cam拍下嘅影片,睇到有自稱 ...



連單唔算新新聞,發生左成年,報警都冇用。


阿sir今早做野,抵讃


[隱藏]
不止紅 VAN,而家連的士站頭都有陀地,看來警方都要做嘢!


自從江湖飯局
官黑勾結
黑道當警察透明



單單新聞都要講政治講佔中


肯定係新移民,最中意打尖,香港人會排隊


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]