• 瀏覽: 5,406
  • 回覆: 28
+2




新聞網站「校園改革」(Campus Reform)8日報導,康乃爾大學(Cornell University)大四亞裔學生蕾蒂亞‧蔡(Letitia Chai,音譯)為了表達「站出來抗議箝制思想與歧視」的主張,在發表獲獎論文時當眾脫衣,只剩胸罩與內褲站在老師與同學們面前,現場大約20名學生也以脫衣行動聲援她。

報導指出,蕾蒂亞‧蔡5日發表「公共場合的舉止」(Acting in Public)時,把衣服脫到只剩胸罩與內褲,抗議教授蕾貝卡‧麥格爾(Rebekah Maggor)先前在她上台報告難民安置問題時,曾經當眾質疑她的穿著。


應該除晒衫

新聞來源連結:
https://tw.news.yahoo.com/脫到只剩內衣褲-康大亞裔女生抗議教授箝制思想-235600100.html



行動應該再升級


揾個靚小小既去除得唔得呀 ....


辣眼睛


[隱藏]
朱西


在場學生出咗個聯合聲明
話事實同條女講嘅唔一樣

But 11 of Chai’s 13 fellow students in the class defended the professor in a joint statement, saying that although Maggor made an “error in phrasing,” the professor ‘s commitment to diversity and inclusion was “extremely sincere.”

http://dailycaller.com/2018/05/10/cornell-student-delivers-thesis-in-bra-and-underwear/[ 本帖最後由 飛天盒仔 於 2018-5-11 10:09 AM 編輯 ]



這個身裁還是算了吧


搵個靚D就仔都除埋,現在就豬八戒都返高佬莊啦!


喺美國受教育,果然接近天國近D。
學生追求無盡的所謂自由只能在天國至搵到。



[隱藏]
真係唔想睇


可唔可以搵個身材正D既脫


傳:本土黃絲學野喇!


這種譁眾取寵嘅作為,中國人最不恥。這種煽動嘅行為對事情毫無助益,只是贏了當事人一時的掌聲,賺取了自身的本錢。同叫人衝自己鬆一鳩樣。


做得唔夠徹底,有改進胸間!


[隱藏]
引用:
原帖由 得棚牙 於 2018-5-11 11:13 AM 發表
傳:本土黃絲學野喇!
唔係正菜唔好學



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]