香土有條低B唔相信方向報的新聞, 我就用平果日報的新聞KO佢.



街工今日發起五一勞動節遊行,為基層團結爭權益。不過,3名街工勞工組的員工譚亮英、黎治甫和王曉君表示,被街工立法會議員梁耀忠解僱,更引述梁的講法是「5月31日後就冇錢出糧,但唔係解僱,都唔係解散,你哋得閒可以返嚟,做義工」。

勞工組只有3名員工,合計年資逾30年,3人每月合共薪金約4至5萬元。譚亮英表示,3月中時從外界得知梁耀忠有意解散勞工組,其後一直未有機會與梁接觸和了解事件,直至4月27日才正式與他會面。他引述梁稱因資源不足未能應付3人薪金,又指有財赤問題,但卻未有就財赤部份詳細解釋。
譚稱不能接受「5月31日後就冇錢出糧,但唔係解僱,都唔係解散,你哋得閒可以返嚟,做義工」這一說法,「你話財赤都拎條數睇下」,又指以往為工人爭取權益,曾有僱主說出類似說話,但想不到今次是出自勞工團體的領袖。對於有傳梁耀忠解散街工勞工組,目的為節省資源,將資源投放到未來的選舉工程。譚亮英表示,有聽到有關傳聞,但未從梁耀忠口中聽聞過。
譚要求梁耀忠正式交代解散勞工組的原因,交出財赤數字和細節;至於未來行動,暫時未有具體想法。梁耀忠回覆本報查詢時指,「冇乜回應,我覺得佢哋唔係講事實,有同事處理中」。



請留意照片背面的標語字句, 真係夠晒攞景, 白頭忠皮已收.

新聞來源連結:
https://hk.news.appledaily.com/local/realtime/article/20180501/58140272?_ga=2.17158652.413299077.1524760578-493475061.1490546424



被引用(5)
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
講民主的特別無恥,咁都講得出。

5月31日後就冇錢出糧,但唔係解僱,都唔係解散,你哋得閒可以返嚟,做義工。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
估唔到白頭忠都做無良老闆


政府強積金對沖未落實,已經有"僱主"炒人。

平均十年年資的勞工組都要炒,以後街工仲會做甚麼(政治方面)?真係打算次次遊行梁耀忠都大叫結束一黨專政??