被引用(19)
一例一休詳情 (由無償加班變回有償加班)

每七天有一天是例假日、一天是休息日。僱主只要徵詢勞工同意後,即可在休息日協調勞工上班;如此,僱主只需要付加班費即可(但休息日加班費比平日加班費高),加班時數計算以4小時為單位(即4小時以內以4小時計;逾4小時至8小時以內者,以8小時計;逾8小時至12小時以內者,以12小時計。),不需補假。但例假日只能因天災、事變或突發事件加班,並應給予勞工事後補假休息。



台灣係兩岸三地近代最早有黑心食物的地方, 大陸同香港都係跟佢地學習


係台灣佬同埋毒果吹到台灣好幸福,同埋香港人被代表姐


黑心油,詐騙同埋自吹自擂充大頭鬼,小學生都知道係你台灣特產啦,真係夠晒無恥,香港地緣上同大陸係比較接近,但係香港制度完善食品監察嚴謹,相比你台灣,人種直接就已經係福建人,香港上市嘅福建系股票一般都有管理層折讓啦😁


林夕











過去食人健保就係食人健保啦
講到自己有幾正義咁反共
真係反共
就衝上去大陸啦
果 D 白痴個腦都唔知諗乜



呢條反共黃絲,佢個名係 夢 既殘體字,又一個身體最誠實



呢個咩作者黎架? 佢講既野一早就知啦,, 洗鬼佢借題發揮成機自我宣傳咩~!! 佢呢d 先係低級宣傳手法... 唔想知佢係邊個~!



不要問不要信, 我係佢就即刻賣樓CUT電話即日移民呆灣!!!


去埋大6,就知嗰度先係龍尾。


同香港比,香港確實比台灣好,如果香港你已解決住屋問題,例如你有樓,公屋,丁權。


洗鬼搵錢咩,台灣有文化氣適,有愛心就得啦~無問題既


別忘了呆蛙係黑心食物嘅始祖,教識大陸人!


完全同意.... 台灣的醫療真是沒話說...

由於22K, 成本低... 食品化學劑處處皆是....
檸檬冬瓜茶的檸檬汁, 珍珠奶茶, 痾仔煎的辣椒醬..也是化學劑...
CANCER比率很高的......