• 瀏覽: 3,758
  • 回覆: 47
  • 分享: 1
+5
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
厚顏無恥


我無講過
又一次重大嘅「精神勝利」
引用:
原帖由 ngblowwater-03 於 2018-4-13 07:44 AM 發表
敘利亞日前涉嫌以化武攻擊平民後,美國總統特朗普(Donald Trump)周三(11日)曾表示「快將向當地發射飛彈」。到了周四(12日),他又改口風,指從沒有說過具體攻擊日期。

https://cdn.hk01.com/media/article/1 ...



面對北方熊......trump trump跪低了............黃膠既米青又白射了


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
俾人摷埋班受害者演員的化妝間照片, 全世界都知是美國作藉口侵略敍利亞!! 再出戰就成了明正言順的不義之師.


人地俄羅斯擺明就會部署更多的防禦導彈同你揀過, 今次如俾人真截撃到佢老美導彈, 就唔係講笑啦!!!!

其實, 今次做假事件, 已清楚說明, IS係美個飼養出來的殺人組織.所謂民主自由, 其實是美國用來煽動人心的背叛自已群體的戰略宣傳. 

美國的確是世界上最邪惡的軸心國. 



今次美國侵略及掠奪敍利亞, 做成了超過35萬人死亡, 1200萬人以上成為難民, 做咩聯合國唔譴責美國??

上次入侵伊拉克做成超過10萬人死, 又唔譴責, 咁既聯合要來把銀咩!!



又笠水,乜次次都攪成咁!

又要幫佢揾藉口,嚟個精神勝利大法。



[隱藏]
無恥


跟住柒朗普D飛機文去沽空真係輸到PK ,柒朗普又令佢D粉絲上IFC!


已經贏左中國,依家贏埋俄羅斯


引用:
原帖由 Kahim 於 2018-4-13 08:10 AM 發表
已經贏左中國,依家贏埋俄羅斯
之前亦贏咗肥仔金



我想@幾個西毛出黎


[隱藏]
呢次唔好話黃獨賊,就連英德法國都跟車太貼俾侵仔玩謝。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]