• 瀏覽: 2,237
  • 回覆: 43
當選立法會港島區補選的民主派代表區諾軒,被指曾經焚燒《基本法》,昨日有消息指建制派擬委託資深大律師胡漢清草擬法律文件,要求法庭禁止他在下周三
(21日)的立法會大會上宣誓。與此同時,工聯會王國興亦協助兩名市民,就區諾軒的參選資格提出司法覆核,質疑區諾軒焚燒《基本法》與提倡「港獨」,有違《基本法》。



now新聞台本月初舉行港島區選舉論壇期間,新民黨陳家珮也曾追問區諾軒,是否曾於2016年11月2日在中聯辦外焚燒《基本法》。區諾軒反駁指,當時焚燒的是「8.31嘅講法」,以示不認同人大8.31決定。港島區候選人其後再出席港台的選舉論壇,報稱獨立的任亮憲再問及「而家仲會唔會燒《基本法》」,區諾軒回應指如果日後有抗爭有需要,「唔介意再做一次」。有線新聞今日引述他表示,當日所焚燒的是道具,若要再燒一次也只是道具。

香港左派報章近月曾就事件大肆報道,《文匯報》引述港區全國人大代表、中小型律師行協會創會會長陳曼琪指,區諾軒反對「8.31」決定,即有「不效忠中華人民共和國」的意圖。《大公報》則曾引述執業大律師丁煌表示,區諾軒的言行「頗明顯地」違反了關於擁護《基本法》及效忠香港特區的要求,區諾軒當選後若有市民提出選舉呈請,「法庭很大機會要給予認真考慮」。



區諾軒反對 8.31 , 就有預謀準備定去中聯辦門口用燒基本法嚟 洩憤 ,

姐係基本法喺區諾軒眼中可以咁
  

新聞來源連結:
http://www.post852.com/244793/【dq補選】區諾軒燒《基本法》道具被質疑非真誠擁/

[ 本帖最後由 win9876432 於 2018-3-13 06:38 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
如果唔係燒過基本法,中箭班仆街會推你代選?




提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
社團連次次都係燒道具國旗, 法庭一樣判罪名成立




佢可能話佢燒果本其實係周庭五十度色戒!只係環保用印過野紙來寫………咁樣拆唔拆得掂?!


乜嘢叫 基本法道具 ?

攞基本法嚟複製,個複製品意義上都係基本法,只不過兩者來源唔同姐。

攞聖經來複製,複製聖經係咪就唔係聖經?



冇錯,一於在立法會內宣誓時再燒多鑊,
就算上唔到時代頭條、都會獲提名諾貝爾!



博出位玩到咁鳩盡,上咗位就想縮返條鋼,仲叫人高抬貴手正契弟軒!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 sohotabc 於 2018-3-13 06:54 PM 發表



佢要燒呀爺本手稿先叫真基本法
我都想問基本法本身係法例,寫出來那些就代表係,點分道具呢?



再 ... 即係曾經做過
講得咁白,點會係道具?



照區諾軒意思,係咪攞基本法嚟複製,再攞基本法複製品嚟抆屎都得??


好心唔好嚇佢呢...........真係會失眠架.............!!


[隱藏]
不知悔改的港獨主要份子⋯⋯一定要DQ


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]