• 瀏覽: 42,626
  • 回覆: 544
  • 追帖: 5
  • 分享: 8
+25



在立法會香港島補選中當選的區諾軒,回應有市民入稟要求司法覆他的參選資格,他批評是不尊重選舉結果。
區諾軒點名批評協助入稟市民的工聯會王國興是輸打贏要,他在補選中獲得13萬多名選民投票支持,希望建制派尊重選舉結果。
他又反駁選舉對手新民黨的陳家珮是作失實陳述。區諾軒強調,自己從來沒有燒過基本法,2016年在一項行動中,只是將一張基本法附件三的彩色影印覆本焚燒,並不是基本法。他又不同意北京做法,不等於不擁護基本法,重申自己尊重基本法。
又要威又要戴頭盔,宜家先識驚

新聞來源連結:
http://std.stheadline.com/instant/articles/detail/662519-香港-區諾軒強調從沒燒過基本法



係咪要告多條
侵犯知識產權罪呢 ? 



呵呵


區諾奸真係阿斗都不如


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
佢初初仲話相中人唔係佢


眾目睽睽講大話



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
焚燒彩色影印覆本是含沙射影行為,跟焚燒真本性質一樣。


ON9
條撚樣即係話自己睇A片打飛機



[隱藏]
基本法影印本就唔係基本法?撐傘敢做唔敢認,無x用


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
哇,燒基本法附件三嘅彩色影印本就唔係燒基本法,咁咩先係,人大印刷嘅先叫係?白痴豬兜,講埋啲歪理,俾佢做立法會議員就死得喇

[ 本帖最後由 不賭翁乜東東 於 2018-3-13 04:27 PM 編輯 ]



擘大眼講大話,有膽燒無膽認,正PK!


轉移視線,重點不是什麼彩色影印覆本,重點是覆本上印了什麼,即覆本上我地熱烈問候區生全家都無問題,覆本之麻。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]