• 瀏覽: 9,093
  • 回覆: 65
  • 分享: 2
+2
https://hk.news.appledaily.com/local/realtime/article/20180312/57935002
蔡子強正中馬後炮
有本事唔係一早講
中文大學學者蔡子強認為,今屆補選投票率偏低,令他感到意外,但更意外的是投票率低本身應該是不利泛民,但投票率最低的新界東,泛民的范國威反而勝出;投票率最高的九龍西,泛民的姚松炎卻落敗。

蔡子強估計, 姚松炎敗選的原因有三個,第一就是整體投票率偏低,第二就是他的選舉工程做得不好,他是三位泛民候選人中唯一一個空降,缺乏地區工作之餘,又沒有盡力爭取泛民政黨協助宣傳,「佢用人用得比較少,例如馮檢基、黃碧雲,小麗(劉小麗)都少」。蔡強調,綜合各方消息,「唔係人哋唔肯幫你,而係你都唔係好主動搵人幫你」,因此相信他在公屋區的得票也會較少。
蔡稱,第三個原因是今次建制派在九龍西近乎沒有跌票,反映鄭泳舜的個人因素較好。



「 六 四真相 」照 片 再 披 露!
http://news.discuss.com.hk/viewt ... amp;extra=page%3D13
蔡子強估計, 佢做咗廿幾年都仲係講豬冇得升的原因有三個,第一,不學無術,廢九一條,第二,馮人馬後炮,自我能力低低地,第三,,學術敗類,大學奇生蟲..唔抄算偷笑,..


咁簡單,蔡子強想冼佢一鑊囖。


引用:
原帖由 Barocc0122073 於 2018-3-12 11:09 PM 發表
蔡子強估計, 佢做咗廿幾年都仲係講豬冇得升的原因有三個,第一,不學無術,廢九一條,第二,馮人馬後炮,自我能力低低地,第三,,學術敗類,大學奇生蟲..唔抄算偷笑,..
我認為最核心問題是姚松炎的心態。
他覺得他的DQ是出於捍衛香港核心價值。所以他的再參選等於救世主重臨凡間,選民會主動來朝拜,那麼我還需折腰去拜託同道幫忙欠人情債嗎?

結論是,姚生,你沒有你想像中那麼偉大呀!

[ 本帖最後由 直線國國王 於 2018-3-12 11:43 PM 編輯 ]



[隱藏]
引用:
原帖由 d7kkiller 於 2018-3-12 10:46 PM 發表
https://hk.news.appledaily.com/l ... e/20180312/57935002
蔡子強正中馬後炮
有本事唔係一早講
中文大學學者蔡子強認為,今屆補選投票率偏低,令他感到意外,但更意外的是投票率低本 ...
咪即係果D堪輿學家講嘢,君不見所有知名堪輿學家成日响天災人禍之後就會走出嚟講乜春犯五黃七煞呀,批呀李嘉欣個仔條命生得好呀,又有領導才能呀,又有藝術天份呀!

最犀利係麥玲玲批呀李澤楷對孖仔有富貴命,又會旺母,又會幫父命……幾撚準呀真係 !



唔知點解,
係要揾呢啲廢柴做訪問,
答案唔係側埋一邊,就係馬後炮!



因為是一名資深馬後學者, 教出屎學生,  香港就是這樣。


屌  泛民基本耍十萬、老鬼基地方票二萬合共12萬票',老鬼基出選必勝


只能睇住個大環境順住個勢去吹,冇得輸


[隱藏]
馬後炮 發射


睇到個標題就已經笑死我


2流 評述員更係賽後先講嘢啦!預早講又唔準就唔好啦。


提醒佢都無用啦,你估佢聽咩


自視過高。


[隱藏]
仲有好多點, 呀馬後炮都未講, or 睇唔出? 
樣衰
不可一世
唔自量
選民覺得dp佢冇問題...... 不能盡錄
最後一點最重要, 九西選民開始醒覺, 



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]