• 瀏覽: 983
  • 回覆: 11
+4
嚴正聲明……
網路上瘋傳的嚴正聲明,
這聲明有効嗎??
這聲明就是等如澄清嗎??




D83KEB6K0517LU4S?token=dSiKvwGnAZMwE8FKJUTQsmlbioAjhUtPc/Dx2nLnaRF48ErR02zJ6/KXOnxX046I
網易新聞
http://www.163.com/newsapp

[ 本帖最後由 lindinwu 於 2018-1-20 11:12 AM 編輯 ]





樣子甜美,
卻是我見尤憐!!!!!!!!!



你有無知識,大陸的法律不可以在香港行使,香港行common law. 不通殺一犯同樣出一封公開信就等於無殺人?


就是因為樂樂圈就是好多單純又無知的小飛鳥才會被狼狗食到但又不敢出聲求救,糸嗎?


[隱藏]
在香港,聲明只是聲明,首先你應要証明自己無做過,捉蟲呀⋯⋯


香港is freedom of speech, 千萬不好壓縮我們香港弱小巿民小小不平的聲音,大哥,我們很怕的。


不出好過出,出律師信都無Q用。


甜美的姑娘,落得如此下場 ~ 悲哀!


delete

[ 本帖最後由 lindinwu 於 2018-1-20 11:13 AM 編輯 ]



[隱藏]
一檔還一檔,  做娛記專業d


係咪即係表示 余倩雯 單野係堅?

當大家以為又有控訴, 實質就在幫忙轉移視線...


真娛樂三兄弟從七八十年代開始搞乜就係人都知... 你睇今日樂壇?



聲明系無用⋯⋯出律師信都系無用⋯⋯直至你控告人出庭先可以有阻赫作用⋯⋯以為出律師信大曬?咁你有無強姦人?一個都無?咁有無威脅人?有無恐襲人?無就泒個良好市民獎比社團大佬!


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]