• 瀏覽: 736
  • 回覆: 3
+3
自從鄭俊弘同Beebs分手後,Riley就跟住鄭俊弘同住,而何雁詩由小三坐正,當然要做埋「後底乸」,負責照顧Riley,剛剛接受做「後母」,何雁詩都好樂意照顧Riley,會帶狗仔出外散步,本刊在四月份更影到何雁詩帶Riley去淺水灣,同陳瀅及劉佩玥tea time,其間Riley更隨街屙屎,何雁詩仲親手幫牠執屎,真係唔話得啦!




但「慈母」只維持了唔夠一個月,何雁詩始終覺得Riley係男友同舊愛的寵物,唔係好接受到,而Riley對慣Beebs,唔會肯跟這個新女主人,有時都會好反叛,又會吠何雁詩,搞到何雁詩對Riley好抗拒。


為了要令Riley聽話,鄭俊弘竟然搵了一條有倒鈎的鐵狗鏈(釘帶),幫Riley戴上,而這類狗帶在香港一般寵物店根本無可能買到,唔適合一般寵物佩戴,因為只要拖狗者又或者狗隻本身稍為用力,這些鐵鈎都好容易會整傷狗隻,極之唔人道。而拉布拉多犬出名係好馴,馴到係可以做導盲犬,所以無可能要用到如此兇殘狗帶去對付。


「呢隻鐵鏈以前通常係訓練一啲好兇猛嘅犬隻用,不過近年都唔會有人用,因為太殘忍啦。呢隻狗帶雖然無被禁,亦都未係唔合法,但係香港唔會有寵物店買到囉,係要專登搵先會買到。」一名熟悉狗隻人士說。


據知,鄭俊弘除了用釘帶外,更有使用電帶,即係狗仔一吠就會觸電,為了氹女友手段好殘忍,雖然之後Riley的確無再亂吠何雁詩,但係Riley始終都係心繫Beebs,何雁詩點都有條刺,人狗相處唔到,何雁詩同鄭俊弘為了Riley經常嘈交,加上何雁詩情緒經常都唔穩定,又會自殘身體,為了唔刺激女友,鄭俊弘決定將Riley送走。



既不愛牠,又何必養牠?好討厭這種主人!


引用:
原帖由 socialwong 於 2017-12-13 11:37 發表
既不愛牠,又何必養牠?好討厭這種主人!
因為係前度要養



狗狗好慘啊,不如給牠找個願意好好照顧的新主人吧
引用:
原帖由 Bill_Cipher 於 13/12/2017 11:44 發表


因為係前度要養



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]