正常人若身體被打上釘,理應截停的士後先去醫院或警署,  開記者會,最後先回家洗衣及洗身, 但竟然倒轉甘得意


被引用(7)
正唔正常都無所謂,大熱天時,有套收視咁高嘅笑片,等大家笑吓,發表偉論,確係醒神。


唔知洗身有無用梘?D釘有無生鏽。


覺得頂盡係截的士上車後再搵xx記者去定xx醫院等他影張相做證就ok


仲洗衫仲開記者會先再慢慢去醫院, 未免太搞事



依家重有話佢返家前去左食個飯先,有冇搞錯?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
林卓廷都係啱啱喺札榥旅遊完回港,其他杏加橙緊係放暑假遊山玩水享受吓喇,唔通用釘書機釘自己大肶咩!

呢班杏加橙,我見一個小一個,因為我知道佢哋為錢為自己政治光環做戲,不是真心為香港人做事爭取權益,一直只是拉香港政府後腿阻礙香港發展,到香港落後其他地方發展,佢哋又會話中央政府對香港政策唔掂,一定係共產政權嘅錯。

其實大家細心D諗吓,佢哋呢班仆街把死人口就話反對共產政權,但自己都會死入中聯辦開會,真係精神分裂咁。呢一班汚合之眾重叫自己做民主黨,為香港民主發展盡心盡力,真係笑死人!

好似呢條白痴仔台馬騮戲咁,根本比人利用,不過佢無得選擇,呢D爛頭卒唔做呢D有Q用呀!唔係話佢柒吓柒吓,做戲都屎撚過人,大話連篇,前言不對後語,根本連邏輯都無嘅。如果咁都比佢呢條粉腸呃到,香港人真係無得救了。



即係著完條面褲才著低褲一樣......... 高難度