引用:
原帖由 阿聞 於 2016-11-27 06:58 PM 發表
現時不少香港人, 都相信民主制度是最好的. 民主制度的好處, 泛民陣營和媒體等常常說, 我就不花時間討論了. 但是很多人都沒想到其實民主制度不是完美, 沒想過民主制度也有不少缺點. 甚至可以說很多全心全意支持民主的 ...
原全同意!但點解尐極權強國有錢人同高官魚肉完老百姓都要移民劣質西方民主弱國,父母有個錢都要節衣縮食都要去劣質西方民主弱國上學,社會文教、科學尖端前源絕大部份都來自劣質西方民主弱國?



被引用(2)
1) 係有有錢人去外國, 但有更多的有錢人留在國內, 所以唔覺有咩問題.
2) 貪官要去外國, 因為貪得太多錢怕比人拉. 咁反而證明中共係有心打擊貪腐問題. 唔通你覺得做貪官的人係值得學習?
3) 西方國家學術上進步, 有好多歷史原因, 而且西方科學在近一二百年的突飛猛進, 早在有民主政制前已發生.
4) 去學術上先進的地方進修, 關佢地係唔係行民主乜事?
5) 科學以前係西方國家勁D, 但同係唔係民主冇必然關係. 否則你又點解釋近十幾年中國科學科技發展突飛猛進, 部份領域已達世界一流水平?

[ 本帖最後由 阿聞 於 2017-6-2 04:23 PM 編輯 ]



中國現在係不比西方好,不過你亦不能否認,中國係進步緊... 從百廢代興到而家短短幾十年,已是奇跡... 一個國家進步必不能一步到位...