引用:
原帖由 阿聞 於 2017-2-9 05:14 PM 發表

1) 呢度只提到民主的缺點的原因, 上面我已答左第二位CHING, 答多你一次:
我一樓已經交代左:
民主制度的好處, 泛民陣營和媒體等常常說, 我就不花時間討論了. ...
以上列出多個民主制度的問題, 並不是說民主制度一 ...
1) 你當然有權選擇性只講一件事負面既一面,咁做到E到好多人講既"毒果報到"論冇乜分別。

2) 我諗你有D混淆,民主選舉制度只係一個俾所有人都有公平參與既選舉制度。民主選舉制度唔會保證幫你選到一個好叻,好做得,唔走數既領導人(其實其他既制導都一樣)。如果你硬要話ED係民主選舉制度既弱點都冇你計,但E個制度卻可保證人人有份參與地去選一個服務自己既領導(唔係只服務地產商,黑鄉紳)。因為個個都係選委,淋病,孽劉,鬍鬚要拜會既係我同你,唔係果1200人。



被引用(2)
我覺得你都有d混淆,既然唔一定保證選到一個好嘅人出來,咁"人人有份參與"又有咩必要性?
有份參與,即係選錯咗與人冇尤?
自我感覺良好?
其實根本就同抽籤一樣。
只係D人被洗腦,要犧牲一切去過追求有缺陷嘅制度!



可以拜會1200人就可以解決的事點解要拜會幾佰萬人?你可以解釋一下嗎?