• 瀏覽: 1,096
  • 回覆: 3
「不如你話畀我知吖!」這句說話,是新民黨候任立法會議員容海恩,在選舉論壇上被對手質問時的回應,亦令有「法律界桂綸美」之稱的她,被質疑只是一個花瓶,將來在議事堂內「口窒窒」地議政。

容海恩接受《香港01》專訪時就為自己平反,指論壇上未能顯示自己真性情,更信心滿滿地指即使議會內未能時刻有黨主席葉劉淑儀「傍住」,亦「唔覺得自己勝任唔到」。容海恩又自詡為「最佳溝通員」,表明要用「音樂、打機、煮嘢食、飲嘢」,「都可以打開非建制派的心」。她又指,議會內的「最佳溝通員」不是建制陣營中的元老,反而是被視為激進泛民的「長毛」梁國雄。
用音樂打機打開非建制派的心
新一屆立法會當選人的平均年齡,較上屆議會年輕8歲。有份拉低平均年齡的容海恩今年39歲,曾被網民翻出兩年前獻唱舊片段的她,揚言想用唱歌謝票,又希望和民主黨超區候任議員「鄺神」鄺俊宇一齊跳街舞,「跟泛民打交道。」雖然她被視為「西環契女」,要打開非建制派的「心」似乎有難度,但她就說,「用音樂、打機,都可以打開他們的心」,不過要視乎對方「受唔受我玩」,坦言想做踏出第一步、修補雙方關係的人,「做同事幾年㗎嘛,或者傾下偈飲下嘢, 煮嘢食都得嘅,無所謂!」

容海恩說,在一眾年輕候任議員中,較欣賞香港眾志的羅冠聰,因為對方的談吐反映出歷練。她又自爆是一名「機迷」,曾對「英雄聯盟」(LOL)等遊戲入迷;至於是否有利打開與同樣是「機迷」羅冠聰的心,她稱打機時不能一心二用,「打機還打機,要另再約佢哋傾偈」,「不過希望可以講一個話題大家是舒服的,唔係講咁尖銳的話題,唔好講咩政改, 就先講青年人問題先啦!」


自稱上過120小時溝通課程、是「最佳溝通員」的容海恩,語言技巧似乎未有在論壇上顯現,並招來「花瓶」之說。容海恩在選戰過後與傳媒茶敍時,言談間談笑風生,又大方承認論壇上表現不足,笑言連朋友都對她當時的表現感到失望:「嗰個都唔係你嚟嘅」。在論壇上「處處捱打」,容海恩形容自己表現欠佳源於緊張:「始終是緊張的,頭幾次做論壇,一次比一次艱難咁。」


反批陳志全在論壇「以偏概全」
在論壇上,一句「不如你話畀我知吖!」,令容海恩被指身為大律師卻毫無辯論能力。她對此事至今仍耿耿於懷,激動地指出,當時是人民力量陳志全向她詢問對標準工時立法的看法,她本身不想直接回答「是非題」,「佢問我支唔支持標準工時,我無理由問你『你鍾唔鍾意食麵?』 就立即答,你都要講下咩麵, 日本麵、意大利麵、中國麵,淨係問你鍾唔鍾意食麵, 咁樣好似以偏蓋全!」
至於被網民瘋狂轉載、她回應陳志全對徵收陸路離境稅看法時,以「咁飛嗰啲呢?陸路呀?淨係陸路呀?咁飛嗰啲你又唔控制嘞喎」來回應,被外界恥笑她無常識,更要排在其名單第二的譚領律輕拍手臂提醒。容海恩回應此事時,強調譚不是葉太委派來提醒她不要「講多錯多」,「唔需要,無論我答成點佢哋都係支持我,佢哋都係信賴我嘅答案」。
讚長毛「最佳溝通員」 二人有偈傾
既然自認是立法會議員「最佳溝通員」,容海恩竟認為社民連梁國雄亦是議會內另一位「最佳溝通員」。雖然她站在「反拉布陣營」,但容海恩形容「長毛唔會太激,佢都係講理性,所以得民心一直連任。」對於建制派經常批評梁國雄在議會中「掟嘢、拉布」不理性,容稱:「我相信只係針對性, 因為某啲事項真係市民需要佢咁做,或表達到佢情感,當然我哋不認同」。
「最佳溝通員」長毛原來在選舉期間都有與容海恩溝通,「佢都係以一個長輩同後輩的身份去講返,唔好話教啦。佢會話『喂,你咁樣嘅』,事後同我講『做咩唔答問題呀?』,所以我覺得佢都係一個好人來的,都可以向佢學習下。」

唔怕無葉太「傍住」 相信自己能勝任
容海恩自認小時候讀書成績不好、背書差,能否熟讀政策在議事堂上議政或成為她的挑戰。但她稱「運用就唔同㗎喇!開會活學活用, 我無可能唔識囉!你唸口簧都會識。」葉太早已表示,現階段要抽時間為容海恩「補習」,但未來在議會中未必經常有葉太「傍住」,會否擔心自己「甩轆」?容海恩就稱:「都唔會呀!因為樣樣有程序,我亦都相信議會中各人有各自工作、責任,我唔覺得自己勝任唔到」。
勁野http://www.hk01.com/立法會選舉/42543/-立會新丁-容海恩自評論壇未現真性情-想同-鄺神-跳街舞?utm_content=buffer56b55&utm_medium=Social&utm_source=facebook+hk01&utm_campaign=buffer



佢可能係今屆建制當中最弱一個 (以建制計)
唔洗話咩咩泛民本土重廢, 而加以建制當中計



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 24chris 於 2016-9-12 11:24 AM 發表

你當元秋死呀
元秋比人有親切感同埋較可靠



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]