• 瀏覽: 817
  • 回覆: 14
http://paper.wenweipo.com/2016/07/31/HK1607310006.htm

恐嚇選舉主任行為,實在無法無天。警方、選舉事務署有必要嚴懲不貸。



港獨將成香港主流?


絕對不支持港獨


被自殺之後入港獨數有無機?歷史記錄多例子。
真係超危險,何事因何事果!總結自求good luck~



[隱藏]
所以更加唔可以俾港獨勢力入局


刑事恐嚇,拉得啦
警察又辜息養奸






引用:
原帖由 dogdogchiV 於 2016-8-1 01:42 PM 發表
刑事恐嚇,拉得啦
警察又辜息養奸



http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/androidD.jpg
即係話差佬無玖用?
靠嚇行為完全唔要得~
同理
討論探究兩制失敗是否需要獨立,即刻要拉要殺!



引用:
原帖由 20168 於 2016-8-1 01:54 PM 發表 即係話差佬無玖用?靠嚇行為完全唔要得∼同理討論探究兩制失敗是否需要獨立,即刻要拉要殺!
幾時??
港大中大班濕鳩學生會幾時被拉被殺??






遲早恐嚇選民


[隱藏]
正義的警察快D出來拉哂佢地,要保護公正嚴名從來無越權的選舉主任


剛新聞也報告了


作為真正香港人連帶一家大小不論男女上下老幼都要日夜每時每刻出出入入甚至外遊移民搬出搬入睇醫生等等無限期保護~佢。


愛角愛講點解唔出面表示保護選舉主任既?


文匯報訊(記者 鄭治祖)在選舉主任依法決定陳浩天提名無效後,大批支持「港獨」的激進「本土派」網民隨即在facebook(fb)留言,有人聲稱已準備好「掟磚頭」、「掟炸彈」,要推動「武裝革命」這是變成了國防問題,可否出解放軍,中英聯合聲明,基本法也這樣說。


[隱藏]
咁唔通俾警察拉左又係個警察底咩?


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]