• 瀏覽: 1,079
  • 回覆: 1
今次《施政報告》在取消強積金對沖機制上「走數」,在立法會擁有6票的工聯會,在「致謝議案」的投票立場一直備受關注,最終3位工聯會議員立法會議員黃國健、王國興和郭偉強均竟然投下支持票,向梁振英「致謝」。另外3位議員包括陳婉嫻、麥美娟、鄧家彪則缺席。工聯會最終有3票支持這份被視為向打工仔「走數」的施政報告,黃國健代工聯會解畫時,一度說錯「我哋幾時都係企喺打工仔嘅對面」。

黃國健指,工聯會是不滿意施政報告的勞工政策,但工聯會對投票取態立場不一,難以統一意見,故決定開放投票,由各人自己決定,「唔出席嘅同事用佢嘅行動表示佢嘅取捨」。被問到既然不滿施政報告的勞工政策,為何不投反對票,黃國健指,他個人認為從政府施政角度而言,現在特區政府是面對管治困難,不想政府再受衝擊,「我自己唔想有一個唔好、誤解信息散發出去,話工聯會與政府反面、反枱,令日後管治更添困難。借用一句說話,我哋今次係含淚投票!」(食咗藥味?!)

那麼,這是否代表工聯會在打工仔與政府之間,選擇了政府一方,放棄打工仔女:「唔係,我哋係政府同打工仔之間,我哋幾時都係企喺打工仔嘅對面」,黃國侯即時知道自己說錯,即改口說「(打工仔)嗰一邊」。他指,打工仔也是社會的一部分,社會穩定也是打工仔心願,打工仔亦追求穩定,故投票支持施政報告。 (哈哈~)

至於會否擔心工聯會又再被「出賣工人」,黃國健指,工聯會不是一次半次遭人批評,相信大家日後會明白工聯會的原則。

此外,工聯會在多個民主派提出支持勞工問題的修正案上,三位出席議員只是按下「出席」按鈕,沒有投票表態。黃國健否認這是走精面:「唔算係走精面,呢個係一個態度,我哋覺得呢啲修訂背後有政治背景、有一啲意味,無乜必要參與」,至於是什麼意味?黃國健只是指,「背後係一啲意圖,我哋唔表態」。



真係唔知人定鬼


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]