• 瀏覽: 8,991
  • 回覆: 142
https://hk.news.yahoo.com/明報記者-被警毆感莫名奇妙-092049057.html



一名《明報》記者到警署報案,稱在旺角騷亂期間被警員毆打。他對於被警員攻擊,感到莫名奇妙。
鄧先生後腦縫了一針,需要每天洗傷口,手指亦有擦傷。他指,本來騷亂當天休假,但由於在附近居住,於是立即前往現場,來不及準備防護裝備。
警員為他錄取初步口供後,個案將會交給投訴警察課處理。


原來明報記者當日休緊假, 被警員打後才自稱係記者



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
黑警有名你叫"香港警察"









用暴力幾時都唔岩,唔想香港變成大陸咁.....


不過見到形象咁差既香港警察俾人打,唔知點解有少少心涼
可能係黑警合法打人打得多,因果循環....

不過都認同 TVB新聞報導員伍家謙 既睇法 "官迫民反"

希望香港市民面對中共傀儡政府,強權不公義之下,幾時都能夠保持克制,
我都知講就容易............



七警至今逍遙法外










伍家謙:真係有人覺得只係因為一串魚蛋?


魚蛋嘅背後係咩?係貪污無人查、港人突然失蹤無人理、人人唔想佢起果條橋夾硬要上馬、人人唔想佢做果條友偏偏去領導大學;暗角打人不了了之、想講番廣東話都要去悍衛。好,唔講政治吖嘛?搵啲娛樂放鬆下,免費台得一個,上網想話搵啲改圖改歌有啖笑啦,就搞個網絡廿三條。毛澤東話,敵人反對嘅就要擁護,敵人擁護嘅就要反對,咁根據呢個理論,香港市民一早畀管治者當做敵人。
以前新正頭嘅潛規則,官民各自識做,都係三日啫;夾硬嚟嘅結果,就係令雨傘革命積落嘅怨氣再加上一大堆不公義造成嘅民怨,一次過爆發,即係今日FB見得最多果四隻字:官迫民反。
非常時期嘅非常事件,唔可能係非黑即白咁一邊啱晒一邊錯晒;嘗試諗下背後嘅原因:點解要咁做?警棍扑頭㗎喎,咁點解要咁做呢?貪好玩呀?
今日人人討論,各有立場,兩邊都有人撐,兩邊都有人鬧,亦有人話兩邊都唔啱之類;想講嘅係,民主唔係天跌落嚟,睇下台灣之前係點嘅?咁香港都有號稱為港人爭取民主嘅政黨嘅;OK,而家有人行埋出嚟爭取嘞,你衝出嚟譴責?若果有人去為一啲我相信嘅價值而行出嚟嘅話,我覺得自己無資格喺屋企隔住個Mon指指點點;譴責自己人,但又衝去台灣「考察」兼為勝利歡呼,呢啲係咪叫輸打贏要?
今日喺FB見得同官迫民反四隻字一樣多嘅,就係「香港幾時變成咁」;冰封三尺,非一日之寒,民怨累積而從來無得過正視,就變成咁樣。尋晚成晚睇新聞,好沉重,而寫呢啲嘢,就一定會有人唔鍾意;但係,如果唔能夠忠於自己嘅睇法嘅話,我會更加唔鍾意自己。
.

[ 本帖最後由 vfdste 於 2016-2-10 09:07 PM 編輯 ]



[隱藏]
不如傳媒發螢光衫比記者啦,容易辨認,當然記者犯法都是有可能!


警察被華盛頓明報老屈都莫名奇妙啦!




記者採訪點解要帶口罩



係囉好人好姐居然係暴徒群內






明報記者


附件

111.jpg(55.77 KB)

2016-2-10 17:56

111.jpg

[隱藏]
我唔信警察會無緣無故打佢囉!






記者先生, 放假都戴口罩去採訪, 獎你勤工獎狗餅一塊


明知山有虎偏向虎山行 目的是什麼?






做完暴徒俾人拉先急急話自己係記者?超!你玩哂






出嚟做暴民, 帶定記者証喺身, 有事就show記者証, 一人分飾兩角。
冥報連呢啲記者都請






[隱藏]
左手拎磚頭右手拎相機話自己係記者






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]