• 瀏覽: 753
  • 回覆: 2
先係聯合國安理會提出用維和部隊既名義出兵係果敢族既地方成立一個非戰區,咁5大常任理事國入面最近就係中國,咁主力就多數都係中國架啦,等搞掂之後就提出果敢本來就係中國既地方,係因為不平等條約先至會分裂左出去,跟手係果到搞公投,比D果敢人自己決定跟邊個,咁未可以收復果敢既同時唔等罪其他人囉

[ 本帖最後由 夜黑之獵手 於 2009-8-29 12:39 PM 編輯 ]



英國近排成日都吵伊拉克撤軍,擺明當美國無到,美國不如趁呢個機會,明正言順甘收返英國啦。反正美國人以前都系英國人。

法國人都經常同美國擡槓,不如又順手收埋法國啦。反正美國人之前嘅英國人以前系諾曼人。

繼續追上去仲有更多呀~~~德國,瑞典,丹麥,意大利..................



美國佬一貫手法咪得lor, 用咩維持和平做借口入去打人一鑊, 根住佔左佢或者搞獨立去分裂人地國家.
再唔係學俄羅斯咁夾硬打入去咪得lor.
根本國際利益遊戲就係咁玩架啦.



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]