Board logo

標題: [本港新聞評論] 移居英國|一家四口用LOTR抵英港爸:遲些不知能否用此方法離港 [打印本頁]

作者: Denningvicki    時間: 2021-1-17 11:42 AM

陳先生攜同妻子、兩個兒子急不及待踏上河中一塊大石,接着下一步上岸,他怕遲疑多陣子,未必能跨越湍流。38歲的陳先生前年7月開始籌備移民加拿大,



若是為小朋友學業移民,無可口非,香港現今教育制度令人失望!


若為政治移民,但經濟能力又不十分充足,便望你一路好走,不要回頭,除消中國藉香港人身份,這樣背水一戰才有希望,免幾年後又回流香港!

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/sns/article/565478
作者: Denningvicki    時間: 2021-1-17 11:43 AM

若是為小朋友學業移民,無可口非,香港現今教育制度令人失望!


若為政治移民,但經濟能力又不十分充足,便望你一路好走,不要回頭,除消中國藉香港人身份,這樣背水一戰才有希望,免幾年後又回流香港!🙄🙄🙄🙄
作者: 逆風的肥牛    時間: 2021-1-17 11:43 AM

快D走,回頭一世無運行
作者: Peter_H    時間: 2021-1-17 11:44 AM

成哥當年是游水的 :但要選夏天,多D货輪執走

[ 本帖最後由 Peter_H 於 2021-1-17 11:45 AM 編輯 ]
作者: 半夏善良的黑頭    時間: 2021-1-17 11:44 AM

切斷呢班人後路等佢哋誠心投靠英國

圖片附件: 1610855069104.jpg (2021-1-17 11:44 AM, 454.24 KB) / 該附件被下載次數 7
https://news.discuss.com.hk/attachment.php?aid=12012347


作者: 逆風的肥牛    時間: 2021-1-17 11:45 AM

引用:
原帖由 Peter_H 於 2021-1-17 11:44 AM 發表

成哥當年是游水的 :但要選夏天
游極都係要留返係中國土地上,除非你想講英國是屬中國人的
作者: 錢太多4    時間: 2021-1-17 11:46 AM

香港現今教育制度緊係令人失望啦,YC曱甴老師正仆街
作者: 逆風的肥牛    時間: 2021-1-17 11:46 AM

引用:
原帖由 Denningvicki 於 2021-1-17 11:43 AM 發表

若是為小朋友學業移民,無可口非,香港現今教育制度令人失望!


若為政治移民,但經濟能力又不十分充足,便望你一路好走,不要回頭,除消中國藉香港人身份,這樣背水一戰才有希望,免幾年後又回流香港!🙄🙄🙄🙄
教育失敗只因黃師禍害
作者: ballking13    時間: 2021-1-17 11:49 AM

連曱甴都怕左子女被曱甴老師教壞

黃老師害死人
作者: 禁言先生    時間: 2021-1-17 11:50 AM

見過太多移民後代人格扭曲,最後家不成家
作者: 36H    時間: 2021-1-17 11:57 AM

一路好走
去到外地就要放下身段
行路要耷低頭
俾人打唔好還手
俾人搶唔好反抗
俾人強姦唔好報警
有病醫來醫去醫唔好

千祈唔好搵香港政府幫手
作者: 刺客禁言    時間: 2021-1-17 11:57 AM

引用:
原帖由 逆風的肥牛 於 2021-1-17 11:46 AM 發表


教育失敗只因黃師禍害
香港教育一直都係咁
講公平公開公正

而家被野蠻肢解
作者: 阿柒回歸    時間: 2021-1-17 11:59 AM

引用:
原帖由 Denningvicki 於 2021-1-17 11:42 AM 發表

陳先生攜同妻子、兩個兒子急不及待踏上河中一塊大石,接着下一步上岸,他怕遲疑多陣子,未必能跨越湍流。38歲的陳先生前年7月開始籌備移民加拿大,

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20201223/418440846501744640630154.jpeg/3W9fgTOQ3CqTMWCTq9AKuwigX2WUZ73-xg0SyMYNEsg?v=w1280r16_9
剩下兩星期咋;想用LOTR移居既人, 快~
作者: afternoon    時間: 2021-1-17 12:01 PM

引用:
原帖由 Denningvicki 於 2021-1-17 11:42 AM 發表

陳先生攜同妻子、兩個兒子急不及待踏上河中一塊大石,接着下一步上岸,他怕遲疑多陣子,未必能跨越湍流。38歲的陳先生前年7月開始籌備移民加拿大,

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20201223/418440846501744640630154.jpeg/3W9fgTOQ3CqTMWCTq9AKuwigX2WUZ73-xg0SyMYNEsg?v=w1280r16_9
離港當然可以,不過遲點可能會無左居港權,比你做返個真外國人
作者: ninebirds    時間: 2021-1-17 12:01 PM

引用:
原帖由 Denningvicki 於 2021-1-17 11:42 AM 發表

陳先生攜同妻子、兩個兒子急不及待踏上河中一塊大石,接着下一步上岸,他怕遲疑多陣子,未必能跨越湍流。38歲的陳先生前年7月開始籌備移民加拿大,

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20201223/418440846501744640630154.jpeg/3W9fgTOQ3CqTMWCTq9AKuwigX2WUZ73-xg0SyMYNEsg?v=w1280r16_9
引用:
若是為小朋友學業移民,無可口非,香港現今教育制度令人失望!

若為政治移民,[del]但經濟能力又不十分充足[/del],便望你一路好走,不要回頭,除消中國藉香港人身份,這樣背水一戰才有希望,免幾年後又回流香港!
同意., 但希望不論經濟能力, 都一路好走, 不要回頭
作者: robin09    時間: 2021-1-17 12:03 PM

英明决定,
BNO 港人要赶快了,英国资源也不是无限,先到先得,坐言起行,今天就行动,赶快移民,不要犹豫不要回头。
作者: 睇天做人    時間: 2021-1-17 12:05 PM

好走
作者: 深海幼稚的手袋    時間: 2021-1-17 12:05 PM

引用:
原帖由 刺客禁言 於 2021-1-17 11:57 AM 發表


香港教育一直都係咁
講公平公開公正

而家被野蠻肢解
話比你聽唔撚係,我讀書年代無教師叫我打爛交通燈,做路障,放氣油彈,火燒地鐵,做盡損人不利己的攬炒事
作者: freemind1    時間: 2021-1-17 12:06 PM

嘜冇人移民呀?要日日文宣。真實情況,真係移民就日日大街小巷都見貨運公司啦,曱甴文宣吹極雞都反應冷淡
作者: hw1chan    時間: 2021-1-17 12:06 PM

一家四口用LOTR抵英港爸:遲些不知能否用此方法離港

走得快, 好世界
作者: sungodj    時間: 2021-1-17 12:07 PM

害左的後袋
作者: icantstop    時間: 2021-1-17 12:08 PM

引用:
原帖由 Denningvicki 於 17-1-2021 11:42 AM 發表

陳先生攜同妻子、兩個兒子急不及待踏上河中一塊大石,接着下一步上岸,他怕遲疑多陣子,未必能跨越湍流。38歲的陳先生前年7月開始籌備移民加拿大,

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20201223/418440846501744640630154.jpeg/3W9fgTOQ3CqTMWCTq9AKuwigX2WUZ73-xg0SyMYNEsg?v=w1280r16_9
嘩!真係好似走難咁喎!?😹
作者: 半夏善良的黑頭    時間: 2021-1-17 12:09 PM

引用:
原帖由 阿柒回歸 於 2021-1-17 11:59 AM 發表


剩下兩星期咋;想用LOTR移居既人, 快~
咁你走咗未
作者: hw1chan    時間: 2021-1-17 12:09 PM

都係為下一代著想, 讚
作者: 城裡的月亮    時間: 2021-1-17 12:09 PM

如果想走嘅
我都希望果d人下定決心快d走
作者: andysan4    時間: 2021-1-17 12:10 PM

引用:
原帖由 Denningvicki 於 2021-1-17 11:42 AM 發表

陳先生攜同妻子、兩個兒子急不及待踏上河中一塊大石,接着下一步上岸,他怕遲疑多陣子,未必能跨越湍流。38歲的陳先生前年7月開始籌備移民加拿大,

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20201223/418440846501744640630154.jpeg/3W9fgTOQ3CqTMWCTq9AKuwigX2WUZ73-xg0SyMYNEsg?v=w1280r16_9
傳中央取消埋LOTR躝癱中國藉
作者: 神殿老子    時間: 2021-1-17 12:10 PM

引用:
原帖由 Denningvicki 於 2021-1-17 11:42 AM 發表

陳先生攜同妻子、兩個兒子急不及待踏上河中一塊大石,接着下一步上岸,他怕遲疑多陣子,未必能跨越湍流。38歲的陳先生前年7月開始籌備移民加拿大,

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20201223/418440846501744640630154.jpeg/3W9fgTOQ3CqTMWCTq9AKuwigX2WUZ73-xg0SyMYNEsg?v=w1280r16_9
最紧要剪左身份証
作者: bckkho    時間: 2021-1-17 12:10 PM

曱由走投無路。哈
作者: icantstop    時間: 2021-1-17 12:11 PM

引用:
原帖由 禁言先生 於 17-1-2021 11:50 AM 發表

見過太多移民後代人格扭曲,最後家不成家
唔好咁早提醒人哋住!😹
作者: 小窮鬼    時間: 2021-1-17 12:12 PM

咁咪幾好~求仁得仁,記住唔好返黎喎🙏
作者: 阿柒回歸    時間: 2021-1-17 12:12 PM

引用:
原帖由 robin09 於 2021-1-17 12:03 PM 發表

英明决定,
BNO 港人要赶快了,英国资源也不是无限,先到先得,坐言起行,今天就行动,赶快移民,不要犹豫不要回头。
X2
作者: 神殿老子    時間: 2021-1-17 12:14 PM

引用:
原帖由 阿柒回歸 於 2021-1-17 11:59 AM 發表


剩下兩星期咋;想用LOTR移居既人, 快~
點解你仲未走?又想叫人沖,自己松?
作者: 貓腩    時間: 2021-1-17 12:14 PM

引用:
原帖由 刺客禁言 於 2021-1-17 11:57 AM 發表


香港教育一直都係咁
講公平公開公正

而家被野蠻肢解
教到你個儍逼,當英國係鴉片戰爭係正義之師,幫手掃毒
作者: 刺客禁言    時間: 2021-1-17 12:14 PM

引用:
原帖由 深海幼稚的手袋 於 2021-1-17 12:05 PM 發表


話比你聽唔撚係,我讀書年代無教師叫我打爛交通燈,做路障,放氣油彈,火燒地鐵,做盡損人不利己的攬炒事
呢D唔好屈落老師度
係政府問題
作者: 阿柒回歸    時間: 2021-1-17 12:15 PM

引用:
原帖由 半夏善良的黑頭 於 2021-1-17 12:09 PM 發表


咁你走咗未
機位短缺, 俾更需要既人走先~
作者: 貓腩    時間: 2021-1-17 12:15 PM

引用:
原帖由 阿柒回歸 於 2021-1-17 11:59 AM 發表


剩下兩星期咋;想用LOTR移居既人, 快~
你叫左咁耐,仲唔走
作者: icantstop    時間: 2021-1-17 12:15 PM

引用:
原帖由 freemind1 於 17-1-2021 12:06 PM 發表

嘜冇人移民呀?要日日文宣。真實情況,真係移民就日日大街小巷都見貨運公司啦,曱甴文宣吹極雞都反應冷淡
呢班移民,咩背囊架!
作者: 半夏善良的黑頭    時間: 2021-1-17 12:17 PM

引用:
原帖由 阿柒回歸 於 2021-1-17 12:15 PM 發表


機位短缺, 俾更需要既人走先~
機會難逢錯過咗就無記得帶埋一家大細過去咪將來後悔呀
作者: 阿柒回歸    時間: 2021-1-17 12:18 PM

引用:
原帖由 半夏善良的黑頭 於 2021-1-17 12:17 PM 發表


機會難逢錯過咗就無記得帶埋一家大細過去咪將來後悔呀
多謝關心~
作者: 油站奔放的弟弟    時間: 2021-1-17 12:20 PM

引用:
原帖由 36H 於 2021-1-17 11:57 AM 發表

一路好走
去到外地就要放下身段
行路要耷低頭
俾人打唔好還手
俾人搶唔好反抗
俾人強姦唔好報警
有病醫來醫去醫唔好

千祈唔好搵香港政府幫手
啱聽!有骨氣眉外奶洋水的話,最緊要不要吃回頭草,免得影響一心一意居住在香港的我們大眾生活。
作者: 刺客禁言    時間: 2021-1-17 12:20 PM

引用:
原帖由 貓腩 於 2021-1-17 12:14 PM 發表


教到你個儍逼,當英國係鴉片戰爭係正義之師,幫手掃毒
https://www.bastillepost.com/hon ... 門銷煙成民族英雄-為何晚年提倡國產鴉片
歷史當年林則徐係禁完煙再提倡賣煙
我唔係當時人 只係客觀D睇件事
作者: 貓腩    時間: 2021-1-17 12:21 PM

引用:
原帖由 刺客禁言 於 2021-1-17 12:20 PM 發表


https://www.bastillepost.com/hongkong/article/4221437-林則徐虎門銷煙成民族英雄-為何晚年提倡國產鴉片
你係真傻逼
作者: tomymt    時間: 2021-1-17 12:23 PM

係以後唔使返港!拜拜!
作者: mancheonghoho    時間: 2021-1-17 12:23 PM

香港讀書壓力大,功課考試辛苦,外國讀書快樂自由,壓力少左開心左,但花費巨大不保證成材。
作者: 刺客禁言    時間: 2021-1-17 12:23 PM

引用:
原帖由 貓腩 於 2021-1-17 12:21 PM 發表


你係真傻逼
從性格上係有想自己食肥豬肉既可能
作者: stevenhendry    時間: 2021-1-17 12:23 PM

引用:
原帖由 刺客禁言 於 2021-1-17 11:57 AM 發表


香港教育一直都係咁
講公平公開公正

而家被野蠻肢解
同意香港教育一向都公開地仆街
作者: 123people    時間: 2021-1-17 12:24 PM

你哋呢班外人,都係早啲走啦,無謂再在中國地方搞事喇,累己累人,否則,你成功去到外國,會報應子女身上,道不同不相為謀,我哋會留底努力,同祖國一起成長,一起奮鬥,千其唔好再留戀!

[ 本帖最後由 123people 於 2021-1-17 12:26 PM 編輯 ]
作者: tomymt    時間: 2021-1-17 12:25 PM

引用:
原帖由 錢太多4 於 2021-1-17 11:46 AM 發表

香港現今教育制度緊係令人失望啦,YC曱甴老師正仆街
根本香港人材少,濫竽充數!
作者: siu_siu_nei_00    時間: 2021-1-17 12:25 PM

BNO係上賓去到人人做經理
作者: 刺客禁言    時間: 2021-1-17 12:26 PM

引用:
原帖由 stevenhendry 於 2021-1-17 12:23 PM 發表


同意香港教育一向都公開地仆街
香港從來都係包容,講道理既社會
而家愈來愈似要倒退回發展中國家
太多5毛亂港
作者: pqrdownloader    時間: 2021-1-17 12:26 PM

快啲,倫敦肺炎死咁多人,等緊你去執屍。
作者: 007kk    時間: 2021-1-17 12:27 PM

呢啲文宣擺明送曱甴一程。
作者: galaxychen    時間: 2021-1-17 12:27 PM

引用:
原帖由 刺客禁言 於 2021-1-17 11:57 AM 發表


香港教育一直都係咁
講公平公開公正

而家被野蠻肢解
點公平公正公開?有咩證據基礎?
作者: 123people    時間: 2021-1-17 12:28 PM

引用:
原帖由 刺客禁言 於 2021-1-17 12:26 PM 發表


香港從來都係包容,講道理既社會
而家愈來愈似要倒退回發展中國家
太多5毛亂港
請離開中國領土!
作者: 叻B仔    時間: 2021-1-17 12:28 PM

被迫害妄想症
作者: stevenhendry    時間: 2021-1-17 12:29 PM

引用:
原帖由 刺客禁言 於 2021-1-17 12:26 PM 發表


香港從來都係包容,講道理既社會
而家愈來愈似要倒退回發展中國家
太多5毛亂港
包容即係屌緊幾年前踢人喼趕遊客果班仆街仔?我支持你,因為佢地,所以香港倒退
作者: chiwing1028    時間: 2021-1-17 12:29 PM

唔好翻來,一路順風,取消香港戶籍
作者: 一一二二叁    時間: 2021-1-17 12:31 PM

引用:
原帖由 刺客禁言 於 2021-1-17 12:14 PM 發表


呢D唔好屈落老師度
係政府問題
呢D唔好屈落政府度
係曱甴問題
作者: 天下唯攻2.0    時間: 2021-1-17 12:31 PM

引用:
原帖由 錢太多4 於 2021-1-17 11:46 AM 發表

香港現今教育制度緊係令人失望啦,YC曱甴老師正仆街
咪係,唔用心去學習,就對社會指指點點,擺明係紙上談兵,好容易就令香港仆街囉。
作者: emerald7086    時間: 2021-1-17 12:33 PM

咦?呢個廣告特輯, 轉左去二百幻加零一連載?
作者: 天下唯攻2.0    時間: 2021-1-17 12:34 PM

引用:
原帖由 刺客禁言 於 2021-1-17 11:57 AM 發表


香港教育一直都係咁
講公平公開公正

而家被野蠻肢解
講道理係用手架?唔岩聽就可燒人啲鋪?咁都得既,呢種民主,不要也吧!
作者: 刺客禁言    時間: 2021-1-17 12:34 PM

引用:
原帖由 stevenhendry 於 2021-1-17 12:29 PM 發表


包容即係屌緊幾年前踢人喼趕遊客果班仆街仔?我支持你,因為佢地,所以香港倒退
呢D本來就係應該食環做
坐係人地舖頭收機 行乞 走水貨阻街
唔係黎旅遊 搶香港人資源
黎窮遊 扮豪客
講道理輸九條街
作者: cmk0160    時間: 2021-1-17 12:35 PM

引用:
原帖由 hw1chan 於 2021-1-17 12:09 PM 發表

都係為下一代著想, 讚
咁你仲唔躝屍趌路 定係冇本事呀 ?
作者: bigasss    時間: 2021-1-17 12:35 PM

唔系拎住太多錢,系英國都好難攪,果邊d經濟咁差,搵食都好渺茫
作者: andyyyy    時間: 2021-1-17 12:36 PM

去到都係做送外賣、整水喉,夠氣力可能有機會做幾年地盤,根本就係世世代代為奴,如果咁係你嚮往生活,真係好行夾唔送,不過決心去左就千奇唔好唸住返嚟!
作者: 刺客禁言    時間: 2021-1-17 12:36 PM

引用:
原帖由 123people 於 2021-1-17 12:28 PM 發表




請離開中國領土!
同一間學校
你D班衰 走黎A班搞破壞
唔係你返返自己班房先岩?
要A班生離校
你都傻傻地
作者: MoonRackers    時間: 2021-1-17 12:37 PM

引用:
原帖由 Denningvicki 於 2021-1-17 11:42 AM 發表

陳先生攜同妻子、兩個兒子急不及待踏上河中一塊大石,接着下一步上岸,他怕遲疑多陣子,未必能跨越湍流。38歲的陳先生前年7月開始籌備移民加拿大,

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20201223/418440846501744640630154.jpeg/3W9fgTOQ3CqTMWCTq9AKuwigX2WUZ73-xg0SyMYNEsg?v=w1280r16_9
條路自己揀,踎街唔好喊!
作者: INVOY    時間: 2021-1-17 12:37 PM

英國經濟好差
作者: amporn    時間: 2021-1-17 12:37 PM

一路好走
作者: 乾坤360    時間: 2021-1-17 12:38 PM

引用:
原帖由 Peter_H 於 2021-1-17 11:44 AM 發表

成哥當年是游水的 :但要選夏天,多D货輪執走
游去呆灣近啲😂
作者: civic11111    時間: 2021-1-17 12:38 PM

如果呢類人真係要回流
就係真正失敗者
老的餘生和年少被帶過去的
都會視自己的失敗是政治逼害所造成的
又會多一家人領綜緩但反共反政府
作者: bronze18man    時間: 2021-1-17 12:39 PM

晒氣啦,個個搵值口既家長都係搵小朋友學業為借口移民架啦!
我係外國十個移民9個都咁瀨架啦!
到喲仔女大個咪又係回流返大中華呵!
唔係個老豆老母響後面加鹽加醋,我就唔信個小朋友會為左未知既學業前途,而放棄自己身邊既好朋友嗱!
重點係喲漢奸唔想比人話不忠不義既反骨仔啫,去到外國比人種族岐視咪又係鵪鶉咁,我見喲華人比人用槍指個頭都唔識開槍反擊呵!
仲有喲日產女比鬼仔強姦吊晒屎坑,都唔識報警剩係識喊!
作者: 刺客禁言    時間: 2021-1-17 12:40 PM

引用:
原帖由 天下唯攻2.0 於 2021-1-17 12:34 PM 發表


講道理係用手架?唔岩聽就可燒人啲鋪?咁都得既,呢種民主,不要也吧!
我不嬲反對暴力
愛國人士斬人先
當睇唔到?
作者: 哪singh    時間: 2021-1-17 12:41 PM

引用:
原帖由 Denningvicki 於 2021-1-17 11:42 AM 發表

陳先生攜同妻子、兩個兒子急不及待踏上河中一塊大石,接着下一步上岸,他怕遲疑多陣子,未必能跨越湍流。38歲的陳先生前年7月開始籌備移民加拿大,

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20201223/418440846501744640630154.jpeg/3W9fgTOQ3CqTMWCTq9AKuwigX2WUZ73-xg0SyMYNEsg?v=w1280r16_9
快啲走!
作者: 阿柒回歸    時間: 2021-1-17 12:42 PM

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 鬼屋理性的榴槤    時間: 2021-1-17 12:43 PM

好行吾7送啦👋👋
作者: IMS    時間: 2021-1-17 12:43 PM

一路好走,唔好返
作者: 泰安    時間: 2021-1-17 12:43 PM

沒雙重國藉,
基本益哂班黃絲,
黃絲最鐘意懢炒,
香港一半人口有雙重國藉,
港島南區班有錢佬接近九成九雙重國藉,
佢地一走。
香港真玩蛋。
作者: bronze18man    時間: 2021-1-17 12:45 PM

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: singsingbaby    時間: 2021-1-17 12:47 PM

引用:
原帖由 Denningvicki 於 2021-1-17 11:42 AM 發表

陳先生攜同妻子、兩個兒子急不及待踏上河中一塊大石,接着下一步上岸,他怕遲疑多陣子,未必能跨越湍流。38歲的陳先生前年7月開始籌備移民加拿大,

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20201223/418440846501744640630154.jpeg/3W9fgTOQ3CqTMWCTq9AKuwigX2WUZ73-xg0SyMYNEsg?v=w1280r16_9
走得咁急,大家應該都明白 佢曾經做過啲乜啦! 襯住未比人拉快啲著草啫! 上左庭未必可保釋啦
作者: 阿柒回歸    時間: 2021-1-17 12:48 PM

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: hung19861986    時間: 2021-1-17 12:48 PM

回流返港,死全家!希望你取消埋中國國籍
作者: ntworks    時間: 2021-1-17 12:49 PM

引用:
原帖由 Denningvicki 於 2021-1-17 11:42 AM 發表

陳先生攜同妻子、兩個兒子急不及待踏上河中一塊大石,接着下一步上岸,他怕遲疑多陣子,未必能跨越湍流。38歲的陳先生前年7月開始籌備移民加拿大,

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20201223/418440846501744640630154.jpeg/3W9fgTOQ3CqTMWCTq9AKuwigX2WUZ73-xg0SyMYNEsg?v=w1280r16_9
前年7月開好籌備移民。
當時香港發生乜事?
作者: 阿柒回歸    時間: 2021-1-17 12:50 PM

引用:
原帖由 hung19861986 於 2021-1-17 12:48 PM 發表

回流返港,死全家!希望你取消埋中國國籍
人大唔係話取消咩?洗乜自己去取消?
作者: qscwdvef    時間: 2021-1-17 12:50 PM

移民一定要有破釜沈舟的決心,千萬不要向後望
作者: ngben    時間: 2021-1-17 12:50 PM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 家中富有師兄    時間: 2021-1-17 12:51 PM

走咗就唔好返黎喇!!
作者: 6道    時間: 2021-1-17 12:52 PM

有良心一定上天堂,留在人間地獄何苦呢~我等凡人就不望了~
作者: 現代足球    時間: 2021-1-17 12:52 PM

引用:
原帖由 天下唯攻2.0 於 2021-1-17 12:34 PM 發表


講道理係用手架?唔岩聽就可燒人啲鋪?咁都得既,呢種民主,不要也吧!
乜嘢國家都好,有人嘅地方就有仇恨,英美政棍只不過宣傳下香港政策無人權無自由,就一定有一班人出嚟搞破壞,呢種係人性。
有腦嘅人,知道民主自由是相對的,沒有絕對。但係太多人無用腦思考,結果未能改善民主,就已經毁掉自己國家,苦不堪言。
點解英美咁成功毁掉其他國家,在於控制傳媒。
但美國本土的軍事鎮壓,萬料不到就因為抖音傳遍全球。
香港中西資訊匯集,但竟然有咁多人仍然中招仇恨他人,令人失望。
作者: cuba0129    時間: 2021-1-17 12:53 PM

最慘走左,對香港冇貢獻,香港一派錢有着數就立即攞
作者: Alan.C    時間: 2021-1-17 12:56 PM

引用:
原帖由 半夏善良的黑頭 於 2021-1-17 11:44 發表

切斷呢班人後路等佢哋誠心投靠英國
林鄭:唔係呀嘛
作者: 花心大大大少    時間: 2021-1-17 12:56 PM

引用:
原帖由 刺客禁言 於 2021-1-17 11:57 AM 發表


香港教育一直都係咁
講公平公開公正

而家被野蠻肢解
同意要解決班 YC教師。
作者: 秋風秋雨    時間: 2021-1-17 12:57 PM

引用:
原帖由 Denningvicki 於 2021-1-17 11:42 AM 發表

陳先生攜同妻子、兩個兒子急不及待踏上河中一塊大石,接着下一步上岸,他怕遲疑多陣子,未必能跨越湍流。38歲的陳先生前年7月開始籌備移民加拿大,

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20201223/418440846501744640630154.jpeg/3W9fgTOQ3CqTMWCTq9AKuwigX2WUZ73-xg0SyMYNEsg?v=w1280r16_9
???

籌備移民加拿大,
但用 LOTR 抵英?

移民加拿大 同 英國 LOTR
有什麼關系?
作者: 123people    時間: 2021-1-17 12:57 PM

引用:
原帖由 刺客禁言 於 2021-1-17 12:36 PM 發表


同一間學校
你D班衰 走黎A班搞破壞
唔係你返返自己班房先岩?
要A班生離校
你都傻傻地
這不是學校,這是中國領土,請即時離開中國領土!
作者: 阿柒回歸    時間: 2021-1-17 12:58 PM

引用:
原帖由 秋風秋雨 於 2021-1-17 12:57 PM 發表


???

籌備移民加拿大,
但用 LOTR 抵英?

移民加拿大 同 英國 LOTR
有什麼關系?
成本~
作者: fb2c58a7db60a9    時間: 2021-1-17 12:58 PM

自從黑暴離開,我心愈來愈安定。
作者: wilsonkf    時間: 2021-1-17 12:59 PM

引用:
原帖由 刺客禁言 於 2021-1-17 12:40 PM 發表


我不嬲反對暴力
愛國人士斬人先
當睇唔到?
究竟係邊個眼盲呢。

睇下美國點做先?

戇鳩會死人架。
作者: imad    時間: 2021-1-17 12:59 PM

呢班香港人 似足 在港 班印度假難民
作者: 檸檬茶...    時間: 2021-1-17 12:59 PM

引用:
原帖由 半夏善良的黑頭 於 2021-1-17 11:44 發表

切斷呢班人後路等佢哋誠心投靠英國
一早要咁喇。之前政府派錢,佢哋又返來拿。講真佢哋移民咗對香港都冇咩貢獻有着數就拿。
作者: 秋風秋雨    時間: 2021-1-17 12:59 PM

引用:
原帖由 阿柒回歸 於 2021-1-17 12:58 PM 發表


成本~
願聞其祥!




Copyright © 2003-2021 香港討論區