• 瀏覽: 4,813
  • 回覆: 18
我認我傳統無實物我接受唔到。你話e-ticket/apple pay還好。加密貨幣同你講你又舊黃金係你不過你見唔到但你又賣到出去。真係同當年鬱金香狂熱有乜分別。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 單身先係最好 於 2022-12-15 10:12 發表

大家點睇AAX幕後主腦蘇偉毅Victor Su 消失? 加密貨幣係咪世紀大騙案?
______


AAX倒閉內幕主腦失聯券商斷資金鏈牽涉其他虛幣平台 


【虛擬貨幣 / 加密貨幣】全球第二大虛擬貨幣交易平台FTX申請破產保護引發倒閉潮,本港交易平台AAX上月中突然倒閉,高層跳船,員工遭遣散,投資者無法提取存資產,網上苦主群組已有數千人,有聲稱損失過百萬,估計牽涉總金額過億元。AAX幕後主腦蘇 ...
上半年我在香港不斷提醒版友不要相信加密貨幣, 即使賺了大錢也不能兌換現金, 形同空頭支票一樣!
美國人新瓶舊酒相隔十多廿年又出動騙亞洲人的錢!
這麼不透明的投資工具, 都是來自美國人手筆, 美國政府對這些騙外國人錢的機構愛護有加, 因為捲走的錢都會流入美國, 甚至美國的庫房。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]