• 瀏覽: 11,518
  • 回覆: 68
過去數十年, 無數賽事在反同性戀國家地區舉行, 當地從不過問參與者性傾向, 參與者不借賽事宣傳同性戀, 一直相安無事!!!
今次有人企圖騎劫賽事, 宣傳同性戀, 一旦得逞, 運動員/贊助商將永無寧日, 被人脅迫欺凌, 表態支持LGBT!!!
滿口人權, 其實極權!!!



但班掛彩虹臂章嘅球星,個個晚晚都攬唔同嘅女


引用:
原帖由 lctj9 於 2022-11-21 20:22 發表
專心踢好波,唔好搞太多不關事嘅嘢啦
同意



可以一人讓一步,做咗閹割手術可以戴彩虹臂章


[隱藏]
運動場就應該乾乾淨淨比賽!
唔好搞埋D咁GE屎忽嘢啦,唔該!
吊屎忽埋去夜場囉,無問題GA!



引用:
原帖由 幸福北極熊 於 2022-11-21 19:59 發表
因應卡塔爾的人權以及LGBTQ+社群的問題,多支世界盃國家隊的隊長,都已表示會在世界盃期間,戴上支持LGBTQ+權益的「One Love」臂章。不過,根據國際足協(FIFA)的規定,有關的隊長有機會面對被球證在賽前出示黃牌,令當中7支球隊決定不會在比賽戴上。

德國《圖片報》報道,德國足協內部就有關「One Lov

...
吾照游戲規則玩,天王都吾卑面



鬼佬真係多屎忽鬼!

好彩有京爺,俄佬啱啱通過反性小眾法例又激死西歐班傻西!



引用:
原帖由 希望和諧 於 2022-11-24 13:45 發表
但班掛彩虹臂章嘅球星,個個晚晚都攬唔同嘅女
西方現時話事的是LGBT, 政要/富豪只是跟班, 唔照做, 恐怕連波都無得踢!!!



這臂章承載著西方各國的謊言


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]