• 瀏覽: 4,409
  • 回覆: 3
疫情之下本港經濟受到打擊,令辦公室空置率亦見上升,進一步加劇供過於求的情況。有房地產服務供應商預計,香港將在2025年面臨近250個足球場的辦公室供應過剩。
房地產服務供應商第一太平戴維斯預計,未來4年將有1720萬平方英尺的辦公室閒置,惟預計每年出租的面積約100萬平方英尺。供過於求的面積相當於約246個足球場。


咁多屙忽屎冇人用,其實可以考慮用嚟做室內運動場都唔錯啦,又健康又物盡其用

新聞來源連結:
https://businessfocus.io/article/210779/商廈-地產商-辦公室



怪唔得地霸同埋政府官員死都唔肯再畀香港打工仔WFH,原來如此!
香港政府最鍾意就係燃燒打工仔生命嚟灌養呢啲地產大肥蟲!
講真啦地產佬過去十幾廿年都係賺到笑,要佢仆返一鑊街有乜咁大不了呀?
八千間食肆俾人追租等執笠,痕基兆業而家都仲要賺五十幾億?!

香港而家個個都仆街架啦,就係爭你啲地產大肥蟲啊,一齊啦!

[ 本帖最後由 泛民之星陳盲刎 於 2022-9-16 23:28 編輯 ]



這些標題
就是誤導 吸睛
說250個足球場
有何實質意義 ?



BusinessFocus = PressLogic = 極黃


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]