• 瀏覽: 1,940
  • 回覆: 4
  • 分享: 2

網民購買的餐蛋三文治,打開才發現午餐肉被店家縮水。上水人大聯盟網民圖片

百物騰貴下商家不加價就唯有縮水,網民在facebook群組「上水人大聯盟」上載圖片,可見一份平平無奇的餐蛋三文治懷疑被人偷工減料,引來網民熱議。


當事人今日在上水彩園邨一間麵包店購買了一份10元的三文治,外觀看上去頗正常,結果打開來看,三角形的方包僅僅邊緣位置有一塊午餐肉,闊度相當於一隻手指,難免有縮水之嫌。當事人大呻:「外觀與內在大對比,我知屋村小店搵食艱難。但都無理由咁樣慳嫁?」。

不過網民就有不同看法,有人指「塊蛋咁厚已經好有良心」、「算好足料啦」、「好難成塊三角形嘅」、「10蚊算多料啦ching」、「佢想你食小啲午餐肉,火腿呢啲多鈉食物。好有良心」、「其實蛋都一蚊隻,麵粉糖貴咗近80%,午餐肉不嬲都貴架啦。唔係佢份三文治小,係你嗰10蚊唔值錢。老店還老店,唔好成日用細個5蚊買10粒燒賣嘅思維去生活」。有人更上載另一張三文治圖片,午餐肉被切成比尾指略大的三角形,說「你個份算好嫁啦」。

有人就覺得,「真係有啲離譜」、「中伏過一次,沒下次」、「細個我阿媽在此店買包比我做早餐,令我從此養成不吃早餐的習慣」。

咁樣餐蛋治10蚊已經走罅...有欺騙成份...海關可以做野!!
圖片轉載自「上水人大聯盟」

https://www.singtao.ca/6004971/2022-09-05/news-Juicy叮|餐蛋治打開餐肉縮水僅手指闊+食客:搵食艱難都無理由咁樣慳/?variant=zh-hk

[ 本帖最後由 maomao_mc 於 2022-9-6 16:31 編輯 ]



呢件嘢只值$5。


過份咗......


引用:
原帖由 Jefftungkk 於 2022-9-6 17:50 發表
過份咗......
等同自殺的商業行為,同這種商店只有一次過的交易,你賺得幾多!



[隱藏]
鬧人之前, 你計下兩隻蛋, 兩塊方飽, 一塊厚切餐肉成本幾多先講啦!!!


主題標籤 #海關
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]