• 瀏覽: 23,147
  • 回覆: 55
引用:
原帖由 狂人甲 於 2022-9-7 13:04 發表
其實,全世界國家都想去美元化,問題係做唔做得到啫。


睇吓歐盟區,美國佬有心,搵個烏克蘭就搞到你雞毛鴨血。


覺得中東佬,敢唔敢唔收美金?


大家又估吓,美國真心想搞嘢,又睇吓亞洲有冇和平日子!!
用台灣撥火,打起上嚟,你咪睇吓亞洲經濟強國,企喺邊 邊囉,日本唔使估啦,其他國家呢,大家又點估?
我估大陸唔會武統,因為台灣冇咁笨七辣㷫大陸。
韓戰越戰中印之戰都冇人幫,幫都系像徵式。畢竟真蠢才唔多。


若大陸武統台灣,必定以十倍兵力作摧枯拉朽之勢。
依家大陸亦做緊統合嘅嘢,先系「財統」。



引用:
原帖由 真面目 於 2022-9-7 13:50 發表

美國最慘離亞州太遠,幾個亞州據點不堪一擊,一但戰爭中國會將美國亞州據點全部摧毀。

美國還不敢炸中國沿海,不然中國會炸美國西岸,美國西岸是科技中心,炸爛了美國科技就玩完。

中國絕不止350枚核彈,最少也有一千多枚核彈(只是收藏的很秘密),美國在亞州的軍事優勢早已消失,日本也很清醒不會當美國的炮灰,亞州其它國更不是企響美國一邊,反而俄國會插手亞州企在中國一邊,俄國的核潛艇是世界最強的。
十多年前我已經撰文講中日「明爭暗合」,中日磨擦,目的系要美國准許日本擴軍及軍備,待日本有一定實力就會有人「反美」,要求美軍撒離日、韓。美國若發爛渣,中國就會出聲幫日本……
中日的仇恨已經過去,新一代中國人無意攻打日本,這一點日本人心知肚明。日本人對中國人歉意或許沒有,但肯定無仇怨。
中日雙方無威脅,並無開戰的理由。但美國則欺人太甚;是亞洲各國的共同敵人。



引用:
原帖由 狂人甲 於 2022-9-7 14:34 發表

係咪不堪一擊,我真係唔知點同你講,正如我都估唔到,烏克蘭,俄羅斯會打得咁難睇。

亞洲不穩定因素一定係台灣,因為而家越南越嚟越搵錢,新加坡越嚟越搵錢,個個都希望太平!!

事實上,美國正在,利用台灣,變成一個軍事堡壘!!
當然,這只是我的個人觀察,美國會慢慢將台灣的核心產業移開,移去後方,例如晶片,就鼓勵去墨西哥。

同時,美國親自訓練台灣軍人,輸入咁多嘅精準打擊武器。我唔知道美國點樣安排,不過 ...
俄羅斯攻打烏克蘭真系估唔到會咁耐都未收科。
不過有冇人估得到美國打塔利班打咗幾多年先正會贏?點知最終系美國敗走得好肉九酸。
美國近年來好似未贏過;中東撩起火頭,搞到人地一鑊粥,美國自己敗走,歐洲畀難民累到雞毛鴨血。
香港,美國經營數十年,幾乎全民民主信徒,個個都惗住大陸呢次「戴高樂」,點知老虎系咁意發下威,成班美狗收晒皮,美、英連屁都唔敢放就消聲匿跡。講就天下無敵,鬥就不堪一擊。笑卵死人冇命賠!



引用:
原帖由 狂人甲 於 2022-9-7 14:53 發表

日本是誰打敗的?

韓戰基本上係打和,事實上,當時係蘇聯領導的!當時毛澤東,仲做緊史太林的小弟,蘇聯最後解體了。

越南,搞到最後,而家,咪又係要跟喺美國屎忽後邊搵錢。

烏克蘭,初時好多人話,最多打一個星期,而家呢?
美國人唔系咁睇喎!佢地話「美國第一次被打敗,敗响百冇的中國軍人之手」。
日本人系畀自己打敗的。若佢地當時醒小小就會結果完全唔同。
尊蘇聯老大哥系亊實,但唔等于蘇聯人打贏美國。阿富汗正苦尊美國系爸爸又點,聯手都輸畀塔利班。
拜上帝唔等于上帝保佑嫁。



[隱藏]
人民幣要升值才合乎國情
一來中國進口原材料相對便宜左
二來有助推高老美通漲
一石二鳥



引用:
原帖由 上下同欲 於 2022-9-8 07:55 發表
人民幣要升值才合乎國情
一來中國進口原材料相對便宜左
二來有助推高老美通漲
一石二鳥
十分同意!
幣值是國家信用,貶值即是自貶身價。
習大大要求民族自信,中央更須拿出對自己的信用自信。



引用:
原帖由 上下同欲 於 2022-9-8 07:55 發表
人民幣要升值才合乎國情
一來中國進口原材料相對便宜左
二來有助推高老美通漲
一石二鳥
完全錯誤,大陸CpI只有2%,說明產能強勁,人民貶值原料會貴,但是出口強就抵削了成本。

人仔貶值出口商品競爭力勁,對外國商品在國際市場就是打擊。

出口強抬高大綜原物料價,外國制造業就更難與中國競爭。



引用:
原帖由 神經箭 於 2022-9-8 08:07 發表

十分同意!
幣值是國家信用,貶值即是自貶身價。
習大大要求民族自信,中央更須拿出對自己的信用自信。
現在貶值只是隨波逐流,因為其它國家貨幣貶值更大,要是硬扛幣值是不明智。



環視全球只有美元、盧布升值,各國貨幣歐元、日元均大幅貶值,人民幣貶值只是跟隨。


大陸現在減息,如果不貶值人仔,對出口保就業會極為不利。



[隱藏]
中央有一大批經濟智囊,中國智慧遠勝西方,中國出錯的機會甚微,我十分看好中國經濟。


中國出口唔應用廉價打死晒的競爭對手。
當年日本就系價廉物美,用產品打死全世界。結果歐美工業凋零,工人失業嚴重,冇錢買日本貨。日本貨泛濫,最終自己踩死自己。
中國貨應該提價使到與各國貿易平衡。國民冇咁辛苦,多的時間陪下屋企人、進修與旅遊派錢……



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]