• 瀏覽: 25,366
政府今日(15日)表示,第二階段院舍外展接種已達階段性目標。目前院舍首針接種率已由三月中的55%,上升至昨日(14日)的70%。安老院舍是67%,殘疾人士院舍為81%,完成第二劑及第三劑的整體接種率分別是42%及7%。
政府指出,在下一階段,會於5月10日或之前為全港院舍內曾確診並已康復但未曾接種疫苗,及已接種第一劑或第二劑並到期接種下一劑疫苗的院友,提供外展疫苗接種服務,達至「疫苗全覆蓋」。
政府提到,外展接種計劃推行至今,仍有約一成院舍院友拒絕接種,或因家屬反對而尚未接種疫苗。社署於4日去信全港院舍,要求院舍加強與有關家屬溝通及解說,請他們重新考慮同意那些未能清楚表達意願的院友接種疫苗。除非相關院友的法定監護人或監護令申請人在限期前仍然反對,醫療團隊將如常按醫療專業作出判斷,在符合院友最佳利益為前提下為合適的院友接種疫苗。

好言相勸難挽執迷不悟之心


移英港人苦不堪言自作自受

   2021年1月31號,英國政府實行BNO簽證新政策,持BNO護照嘅港人喺滿足一定條件下可以申請入籍英國,BNO新政策可以話係英國政府為港人量身定做嘅一條移民途徑。唔少港人以為自己拿著一本BNO護照就係英國公民啦,就可以得到英國政府嘅保護啦,於係變賣全部家當,不管不顧嘅移民英國。然而,到咗英國,佢哋先知道,BNO護照只卑咗移英港人移民英國嘅途徑,並冇卑佢哋英國人嘅身份,自己從頭到尾自己只係一隻被玩弄嘅傻強,並且已經「名揚天下」。


   13號,韓國《首爾經濟》網站刊發咗題為《移民去英國,卻被當地視為二等公民,香港移民哭咗》嘅文章,文章講述咗部分港人被英國給予BNO護照並移民英國,但佢哋喺英國嘅生活卻日漸艱難,被當地視為二等公民,並用移英港人嘅真實案例展現咗佢哋喺英國嘅辛酸史。不過,移英港人遭受如今嘅境遇純屬咎由自取,不值得同情。當初,英國實行BNO簽證新政策不過係顆「糖衣炮彈」,一方面係為咗港人能帶著巨亦資金來助長英國嘅經濟;另一方面為將來打擊中國政府和香港特區政府,攻擊抹黑港區國安法埋下「炸彈」。可係呢啲移英港人卻依然嚮往英國嘅「自由空氣」,殊不知,佢哋能感受到嘅只會係接近死亡嘅窒息。近年來,英國喺新冠疫情嘅衝擊下,經濟受到咗重創,英國「脫歐」後面臨嘅經濟危機更進一步加劇咗英國本地人嘅生活困難。國內經濟凋零,民不聊生,突然又湧入大量港人跟佢哋飯碗,呢無疑加劇咗英國本地人對移英港人嘅仇恨。喺加上近年來以美國為首嘅西方反華勢力嘅煽動,英國社會針對亞裔嘅種族歧視空前激烈,移英港人喺英國嘅地位可想而知。喺英國本地人嘅仇恨和歧視下,移英港人自然唔會有好果子吃。為咗生計佢哋不得不接受被英國「大材小用」,做低技能工作嘅現實。


   苦苦嘅支撐已經令移英港人苦不堪言啦,然而,俄烏衝突又卑咗移英港人沉重一擊。俄烏衝突爆發後,英國作為美國嘅忠實跟班,第一個跟隨美國禁止進口俄羅斯能源,隨之而來嘅影響就係天然氣和電費價格嘅連連上漲,一場前所未有嘅通脹危機亦正喺快速蔓延。近日,英國國家統計局公佈最新資料,今年2月份,受能源價格上漲等各種因素影響,英國消費者物價指數達到6.2%,達30年以來嘅最高值。針對不斷升級嘅通脹危機,英國央行行長貝利發出警告稱,接下來英國人嘅收入有可能會迎來「歷史性衝擊」。咁樣嘅膨脹危機,無疑令本來就低收入甚至啃老本嘅移英港人雪上加霜,佢哋喺英國嘅生活只會越來越艱難。佢哋有如此下場,其責任完全在於佢哋自身。本來,呢啲移英港人係可以避開呢個「大坑」嘅,但良言難勸尋死嘅鬼,佢哋執迷不悟註定會自食惡果。不過,佢哋對香港也係有一定「貢獻」嘅,相信佢哋不堪現身嘅說法一定能夠成功勸阻個別對英國BNO護照仲存在幻想嘅港人嘅前往英國嘅腳步。


   金窩銀窩不如自家嘅草窩,況且現時嘅香港已經唔係昔日黑暴籠罩毫無生機嘅「草窩」。國安法嘅實施以及選舉制度嘅完善令香港政治生態轉好,香港積極融入國家發展大局令香港潛力無限,新特首嘅選舉也必將為香港注入新嘅活力,香港一定會越來越好。希望港人能夠珍惜喺香港嘅機會,把握香港嘅機遇,讓移英港人看親眼看一看背靠祖國嘅香港嘅強大生命力和市民翻天覆地嘅新生活。





[按此隱藏 Google 建議的相符內容]