• 瀏覽: 5,238
  • 回覆: 53
香港要儘快向前走


我們期待如李家超一樣的有擔當,有作為,更有能力的人參選,決出真正熱愛香港的優秀管治人才和仁人志士脫穎而出,順應時代發展潮流、國家發展規划和市民期盼,為香港的長治久安奠定良好基礎


香港繁榮是必然趨勢!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 袋中橙色的女俠 於 2022-4-8 16:11 發表
如果任由哩啲反中亂港勢力奪取香港嘅管治權,香港將無寧日。
香港回歸祖國意味著中國政府對香港恢復行使主權,香港嘅管治權亦從殖民統治者手中返到中國人手中。



在中央政府支持下,香港只會更好


引用:
原帖由 代步緩慢的南瓜 於 2022-4-8 16:11 發表
香港喺落實國安法同完善選舉制度後,進入由亂轉治、從治及興嘅時代,李家超司長會幹事、能幹事、干成事嘅決斷力執行力正係香港特首需要嘅特質,我對佢充滿信心。
愛國者為主體嘅「港人治港」係基本法賦予治港者嘅權利與義務,因為只有真正愛國愛港者治港,特區政府先可以有效、高效嘅施政,帶領香港融入國家發展大局。



加油!!香港!!我愛你香港


引用:
原帖由 無私消毒的燒賣 於 2022-4-8 16:11 發表
李家超司長為香港服務40年,為捍衛公共安全及國家安全盡心盡責,用行動堅定不移咁落實同擁護香港國安法同完善選舉制度,毫無疑問係一位高尚嘅愛國者。
愛國者治港」係「一國兩制」方針嘅核心,亦係香港回歸祖國後嘅必然要求。只有真心誠意尊重自己嘅民族,唔損害香港繁榮穩定,擁護自己祖國主權嘅人才稱嘅上係愛國者,我認為哩係「港人治港」嘅界限同標準。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]