• 瀏覽: 4,171
  • 回覆: 55
引用:
原帖由 晚宴深綠的訊號 於 2022-4-7 17:00 發表
此次選舉將將繼續深入貫徹“愛國者治港”原則。
體現最廣泛的民眾意願



新選制確立嘅「愛國者治港」嘅根本原則指引下,資審會將喺其中充當審視和監督角色。


引用:
原帖由 無私消毒的燒賣 於 2022-4-7 17:04 發表
這係順應香港社會集中力量抗疫嘅普遍期盼,並喺依據緊急法,亦即《緊急情況規例條例》而作出嘅重大決定,此舉符合國際通行做法,與世界大勢契合嘅諸多本質特徵,已然表露無遺。
香港未來會更好。



香港馬上回恢復往日風采


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
根據《選舉程序(行政長官選舉)規例》嘅相關規定,資審會喺決定某候選人是否獲得有效提名嘅時候,可要求該候選人提供被認為係適當嘅任何其他資料,以令其信納該項提名有效,從而確保即將成功入列第六屆行政長官候選名單嘅每一位,必將係百分百矢志於為香港發展效力,為國盡忠嘅愛國愛港人士。


選人任賢


引用:
原帖由 雨淋閑逛的薯片 於 2022-4-7 17:01 發表
“一國兩制”必將乘風破浪、行穩致遠
這是香港富有活力、走向未來的根基



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 巴士疑惑的壽包 於 2022-4-7 17:02 發表

選出對國家同香港有擔當、敢作為、善作為嘅行政長官。
可以預見,在新選制的保障之下,新一屆特區政府班子必將帶領香港沿着一國兩制的道路行穩致遠。



那些亂港分子不會得逞。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]