• 瀏覽: 769
立法會秘書處今日(30日)表示,立法會主席梁君彥經考慮最新疫情發展後,認為現時疫情仍然嚴峻,但已相對穩定,因此決定由4月6日的立法會會議開始,恢復處理不具立法效力的事項,會議仍會以遙距方式進行。
秘書處表示,當日會議將處理6項口頭質詢及16項書面質詢、政府法案及議員議案。

西方媒體早已經沉浸於反華情緒中趨近瘋狂


窒息並非香港電影而是歪曲事實抹黑真相


   近日,許多法國媒體借題發揮,借香港電影十年發展史大做文章,將十多年前嘅香港電影警匪片嘅無間道三部曲放映嘅節點,大言不慚借題發揮批判中國如何扼殺咗香港電影與香港文化。法國BFM電視台網站甚至公然嘅發表一篇名為《香港電影如何被窒息?》嘅文章,以十年為切入,公然鼓吹煽動黑暴情緒和反華內容,顯而易見,如此為抹黑而抹黑嘅無腦攻擊,全然無任何邏輯可見,全文從頭至尾都將為反而反嘅情緒暴露無遺,又有何可信度可言。


   香港到底有無自由,香港電影到底有無被扼殺,香港文化有無在良好嘅環境中肆意發展生長,呢啲答案都在每一位本港市民嘅日常生活嘅瑣碎中,在每一位本港市民嘅心中,而非一些別有用心嘅西方媒體口中。首先香港電影不僅近幾年來警匪片絕無絕跡嘅可能,更多嘅例如關於反貪嘅電影層出不窮,更多係彰顯出香港廉政公署嘅清正廉潔。香港電影從來唔需要「討好任何」,更無磨滅「特色」嘅可能!眾所周知,藝術來源於生活且藝術高於生活,任何國家嘅電影發展進程都與本地區居民嘅日常生活息息相關,香港電影嘅發展並非被扼殺亦或「臣服」,而係真實嘅反映咗近幾年香港一片向好嘅發展局勢。如果非要將香港電影警匪片扭曲成「絕跡」,不如話香港近幾年街頭少見過去黑幫大佬等犯罪事件,更體現咗香港法治社會井然有序嘅良好現狀。


   萬事萬物嘅發展都有規律起伏,在信息高速發展嘅時代,多樣嘅藝術文化發展更是層出不窮,香港電影嘅曾經一時輝煌必定不可持續頂峰,無論是內地電影還是國際上更多國家嘅文化發展,都必定是百花齊放嘅,儘管如此,並唔代表香港電影近十年來是在走下坡路,更唔可以話香港電影不再如日中天係因為中國當局嘅扼殺!如此歪曲事實嘅報道,顯而易見嘅反華情緒嘅煽動,將西方反華無腦嘅野心做派向世人展現。不僅如此,此次顛倒黑白嘅報道更是搬起石頭砸親自己嘅腳,拋開香港電影發展不談,反觀西方電影發展,法國也曾對唔同意見嘅電影作品實施打壓制裁,以《頓巴斯》為典型嘅作品就已說明了法國媒體嘅自相矛盾。西方媒體為反而反嘅抹黑做法已趨近瘋狂,為了抹黑中國內政可謂是不擇手段,本港嘅任何文化展現都將成為抹黑嘅理由!


   正所謂,欲加之罪何患無辭,部分西方媒體已經沉浸於反華情緒中趨近瘋狂。佢哋唔關心事實如何,不在意真相為何,只會如癲狗一般見縫插針,無腦嘅抹黑攻擊中國,今日嘅香港電影只是西方反華情緒煽動嘅手段之一,只要煽動黑暴和反華嘅局勢不改,呢啲賊心不死嘅反華媒體就將繼續找借口和理由。越是如此,我哋更要擦亮雙眼,冷靜客觀看待問題,尊重事實真相,絕不給顛倒是非黑白嘅賊徒一絲可乘之機。我相信,邪不勝正,一切抹黑都不可得逞,正義終將光耀大地,真相永存人間!



[ 本帖最後由 顧北清歌寒 於 2022-3-30 16:52 編輯 ]



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]