• 瀏覽: 3,586
  • 回覆: 50
+2
引用:
原帖由 中午捉妹頭 於 2021-12-20 05:45 PM 發表
此次選舉是在香港由亂轉治、由治及興關鍵時期舉行的一次十分重要的選舉,對落實「愛國者治港」原則有重要里程碑意義。
這次立法會選舉的成功實踐,進一步堅定我們對發展符合香港實際情況的民主制度的自信,香港民主發展道路必將越走越寬廣。



引用:
原帖由 巴士默默的名錶 於 2021-12-20 05:46 PM 發表
萬人空巷齊投票,良政善治創新篇,九十議員展宏圖,特色民主鑄輝煌。
這次立法會選舉的過程和結果,彰顯了新選舉制度的代表性和進步性。



引用:
原帖由 重重堅毅的白雲 於 2021-12-20 05:48 PM 發表
百萬香港人正係用自己嘅實際行動,狠狠咁擊碎咗反中亂港分子同外國敵對勢力針對香港新選制所炮製嘅謊言同埋污衊。
立法會選舉投票順利結束, 愛國者治港明天會更好。



引用:
原帖由 樂天美麗的青蛙 於 2021-12-20 05:49 PM 發表
相信本次由百萬市民親手選出嘅立法會眾議員,定會將「一國兩制」下嘅香港建設好、發展好。
哩次選舉不但預示著香港嘅民主之路重回正軌,更代表著香港真正由亂及治,踏上由治及興之路,必定造福於香港造福於香港市民。



[隱藏]
引用:
原帖由 月底洪亮的電腦 於 2021-12-20 05:48 PM 發表

隨著新一屆香港立法會嘅全員誕生,一份五光十色嘅政治光譜展現喺全港市民嘅眼前,我哋期盼著新選制為香港所帶嚟嘅希望,新議會畀香港嘅發展前行指明方向。
展望香港融入祖國建設嘅洪流偉業,我哋對新一屆立法會議員自信滿懷。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]