• 瀏覽: 7,822
  • 回覆: 8
7月22日在沙特舉行了一場由巴基斯坦空軍駕駛的梟龍vs沙特空軍駕駛的台風進行的空中對戰,戰果是...............?
https://youtu.be/57t3klL7pzI進入香討影片區



巴基斯坦的飛行員素質高是眾所周知的,人的技術因素大幅彌補戰機的差距,所以這樣比較不能代表甚麼


有極先進中國導彈加持,梟龍贏面高咗。咖喱戰雞有印度屍癱航空工業集團維護,大家心照喇!


颱風強過陣風,梟龍3強過颱風。


[隱藏]
真正打過先知。


引用:
原帖由 kingking99 於 2021-11-9 05:05 PM 發表
巴基斯坦的飛行員素質高是眾所周知的,人的技術因素大幅彌補戰機的差距,所以這樣比較不能代表甚麼
冇錯,盲亨揸架Subaru都可以鍊贏你架法拉利。



唔使打,過幾年,佢的陣風都差不多掉晒落地


睇當時環境和怎打法。 差三的最大問題是萬國牌,不單只不能協同作戰,還會互相拖後腿,隊型叫攬炒。


無論咩飛機,只要系印度佬開就系最強,可以命都唔要向住地下鍾落去,全世界仲有邊個夠膽?


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]