• 瀏覽: 2,025
  • 回覆: 4
+7
出身於運動世家的李思雅,由全職網球運動員轉做藝人,近日佢接受節目《星光路上》的訪問,就自爆入行後不快事,佢憶述2013年到法國勒芒採訪時,慘遭一班外籍男士摸屁股:「2013年同陳庭欣去法國勒芒採訪,因為法國人比較熱情,所以佢哋可能唔小心掂到我patpat,當時我都好驚,但都要捱住完成訪問先啦,因為當時氣氛好熱烈,無理由停咗喺度問邊個摸我, 之後先同導演講我頭先被人摸patpat。」雖然事後李思雅冇追究,但呢件事就深深印喺佢腦海中!


李思雅慘遭一班老外摸Pat 採訪進行中唔敢反抗出身於運動世家的李思雅,由全職網球運動員轉做藝人,近日佢接受節目《星光路上》的訪問,就自爆入行後不快事,佢憶述2013年到法國勒芒採訪時,慘遭一班外籍男士摸屁股:「2013年同陳庭欣去法國勒芒採訪,因為法國人比較熱情,所以佢哋可能唔小心掂到我patpat,當時我都好驚,但都要捱住完成訪問先啦,因為當時氣氛好熱烈,無理由停咗喺度問邊個摸我, 之後先同導演講我頭先被人摸patpat。」雖然事後李思雅冇追究,但呢件事就深深印喺佢腦海中!



李思雅與陳庭欣到法國採訪,慘遭鹹豬手。


李思雅未入行前係運動員。2005年參加選美入行嘅佢,落選後加入TVB做主持,主持咗《體育世界》超過十年:「咁多年印象最深刻係08年採訪劉翔,因為佢出到場退賽,唔多人搵到佢做訪問,最終我喺MIX ZONE捉到佢訪問。」13、14歲時已代表香港出賽嘅李思雅,曾於澳洲網球學校留學,但後來覺得身形力量遠遜於外國運動員,毅然放棄運動員生涯,挑戰報名參選港姐:「我選之前未着過高踭鞋,淨係着運動鞋。要我着4吋高踭鞋行catwalk?我行到就嚟跌都未成功行到第一步!嗰種感覺好陌生,同埋嗰時好細個,咩都唔識。」



佢係網球好手。


TVB好多體育節目都搵佢做主持。


李思雅接受節目《星光路上》的訪問。


大講自己心路歷程。

嘩! 這就是港女了!!!

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/李思雅慘遭一班老外摸-pat-採訪進行中唔敢反抗-052103922.html



唔係有香港特區警察係度,班鬼佬又怎止摸pat


強姦係佢地強項。



引用:
原帖由 chilawytk 於 2021-10-25 02:06 PM 發表
出身於運動世家的李思雅,由全職網球運動員轉做藝人,近日佢接受節目《星光路上》的訪問,就自爆入行後不快事,佢憶述2013年到法國勒芒採訪時,慘遭一班外籍男士摸屁股:「2013年同陳庭欣去法國勒芒採訪,因為法國人比較熱情,所以佢哋可能唔小心掂到我patpat,當時我都好驚,但都要捱住完成訪問先啦,因為當時氣氛好熱烈,無理由停咗喺度問邊個摸我, 之後先同導演講我頭先被人摸patpat。」雖然事後李思雅冇 ...
出晒水啦,



咸濕人渣就直接講啦,死鬼佬摸妳就叫熱情。


[隱藏]
小見多怪


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]